آموزشگاه ملی المپیک میزبان قرعه کشی لیگ برتر والیبال

به گزارش مجله سرگرمی، قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران، روز دوشنبه 20 مرداد ماه در سالن فارسی آموزشگاه ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.

آموزشگاه ملی المپیک میزبان قرعه کشی لیگ برتر والیبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، قرعه کشی سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران ساعت 10 صبح دوشنبه بیستم مرداد ماه با حضور نمایندگان باشگاه ها برگزار می گردد.

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال درباره مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال، گفت: نامه ای به باشگاه ها ارسال شده تا دو نماینده خود را برای حضور در مراسم قرعه کشی معرفی نمایند. باشگاه ها تا فردا چهارشنبه 15 مرداد ماه فرصت دارند نمایندگان خود را برای شرکت در این مراسم به فدراسیون معرفی نمایند.

شرکت تیم ها در قرعه کشی، منوط به معین تکلیف بدهی ها و واریز ورودی مسابقات لیگ برتر والیبال سال 1399 است.

ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان، به دلیل شرایط شهر تهران از نظر شیوع ویروس کرونا، با حضور هیچ فرد دیگری از جمله خبرنگاران در این نشست موافقت نکرده است و گزارش کامل مراسم قرعه کشی لیگ برتر والیبال، به وسیله روابط عمومی در سایت فدراسیون منتشر می گردد.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در نظر دارد در صورت تایید ستاد مقابله با کرونا، لیگ برتر مردان سال 99 را از نیمه شهریور ماه شروع کند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103516

به "آموزشگاه ملی المپیک میزبان قرعه کشی لیگ برتر والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزشگاه ملی المپیک میزبان قرعه کشی لیگ برتر والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید