اجرای طرح دوچرخه هوایی در منطقه گردشگری ازناو خلخال مصوب شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تصویب اجرای پروژه سرمایه گذاری دوچرخه هوایی در منطقه گردشگری ازناو واقع در شهرستان خلخال خبر داد.

اجرای طرح دوچرخه هوایی در منطقه گردشگری ازناو خلخال مصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ناصر محمودی با اعلام این خبر شرح داد: این پروژه پیرو طرح جامع گردشگری مطالعه و مصوب شده منطقه گردشگری ازناو اجرا می شود.

او اضافه نمود: علاوه بر این احداث واحدهای گردشگری، پذیرایی، تفریحی، ورزشی و غرفه های خدماتی رفاهی و گردشگری، پارکینگ عمومی، بازارچه صنایع دستی و گردشگری، زیپ لاین و تله سیژ و اقامتگاه های صخره ای و غاری مصوب شده است.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: سورتمه ریلی و سرسره تیوپی، رستوران سنتی، پارک طبقاتی (بام خوجین)، محوطه سازی و آلاچیق اطراف چشمه ازناو و گلخانه طبقاتی دیگر پروژه های مصوب است.

محمودی تاکید کرد: همچنین دو جهت سلامت شامل جهت سبز پیاده روی و جهت ویژه حرکت قطار گردشگری به همراه جهت حرکت دوچرخه سواری و چهارچرخ های خانواده نیز تعریف شده است.

او اظهار کرد: اجرای پروژه های سرمایه گذاری با هدف توسعه متوازن و پایدار و صیانت از محیط زیست مناطق در قالب طرح جامع گردشگری عملیاتی می شود که منطبق بر آمایش سرزمینی است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33481

به "اجرای طرح دوچرخه هوایی در منطقه گردشگری ازناو خلخال مصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح دوچرخه هوایی در منطقه گردشگری ازناو خلخال مصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید