احتمال سکته چشمی با خیره شدن به تلفن همراه

به گزارش مجله سرگرمی، دکتر تائو با مطالعه بر روی حدود 20 جوان مبتلا به این بیماری اعلام نمود: انسداد شریان ها در شبکیه چشم به طور ناگهانی، جدی است و منجر به نابینایی می گردد؛ ما معمولاً آن را سکته چشمی می نامیم.

احتمال سکته چشمی با خیره شدن به تلفن همراه

تحقیقات جدید نشان می دهد که خیره شدن به تلفن همراه در تاریخی، لخته شدن خود در چشم و در پی آن نابینایی را برای فرد به همراه دارد.

تحقیقات جدید پزشکان نشان می دهد که خیره شدن به تلفن همراه در تاریکی باعث لخته شدن خون در چشم می گردد؛ در صورت عدم درمان در اسرع وقت، منجر به کاهش شدید بینایی و نابینایی خواهد شد.

نشریه the sun در یک گزارش خبر داد که مردی در چین به علت خیره شدن به تلفن همراه خود در تاریکی دچار نابینایی موقت شده است. وانگ که در شمال غرب چین زندگی می نماید، به خاطر کار کردن با تلفن هوشمند خود به مدت طولانی در تاریکی، بینایی خود را از دست داد.

وانگ به پزشکان مراجعه کرد و آن ها متوجه انسداد شریان شبکیه مرکزی چشم وی شدند. این عارضه سکته چشمی نامیده می گردد و این وضعیت در اثر انسداد شریان هایی که اکسیژن را به شبکیه حمل می نمایند ایجاد می گردد که سیگنال هایی را به مغز می فرستد.

پزشک وانگ، لی تائو خبر داد که نابینایی موقت وانگ ناشی از استفاده بیش از حد از وسایل الکترونیکی است که می تواند منجر به فشار بیش از حد در بینایی گردد.

دکتر تائو با مطالعه بر روی حدود 20 جوان مبتلا به این بیماری خاطرنشان کرد: انسداد شریان ها در شبکیه چشم به طور ناگهانی، جدی است و منجر به نابینایی می گردد؛ ما معمولاً آن را سکته چشمی می نامیم.

در عین حال بعضی از پزشکان درباره علت نابینایی موقت وانگ تردید دارند، چرا که آن ها معتقدند سکته چشمی بیشتر در افراد مسن که دارای سابقه بیماری قلبی می باشند رخ می دهد؛ بر همین اساس آنان معتقدند وانگمیگرن چشمی گرفته است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرادید
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57472

به "احتمال سکته چشمی با خیره شدن به تلفن همراه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال سکته چشمی با خیره شدن به تلفن همراه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید