اختلاف نظر کومان و بارسلونا بر سر خرید واینالدوم یا تیاگو

به گزارش مجله سرگرمی، نظر سرمربی هلندی جدید تیم فوتبال بارسلونا در مورد گزینه لازم برای تقویت خط میانی تیم با نظری که مدیران باشگاه دارند، متفاوت است.

اختلاف نظر کومان و بارسلونا بر سر خرید واینالدوم یا تیاگو

به گزارش خبرنگاران، حواشی در باشگاه بارسلونا همچنان ادامه دارد. پس از درخواست جنجال آفرین لیونل مسی برای ترک این تیم به دلیل نارضایتی از عملکرد مدیران باشگاه، اکنون سرمربی جدید تیم هم با مدیران باشگاه اختلاف نظر پیدا کرده است.

طبق اعلام نشریه دیلی استار انگلیس؛ همانطور که طی یکی دو هفته اخیر اعلام شده است، رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا از مدیران باشگاه خواسته که هموطن او، جورجینیو واینالدوم هافبک تیم لیورپول را برای او به خدمت بگیرند اما مدیران باشگاه کاتالان نظر دیگری دارند و ترجیح می دهند که هافبک سابق خودشان تیاگو آلکانتارا را از بایرن مونیخ بخرند، تیاگویی که یک فصل دیگر از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده است. گویا همین مسئله باعث اختلاف سرمربی هلندی جدید بارسایی ها با مدیرانش شده است.

تیاگو آلکانتارای 29 ساله بازیکنی است که در هفته های اخیر اخبار فراوانی درباره انتقالش به لیورپول شنیده شده است اما گویا قهرمان لیگ برتر قصد ندارد 27 میلیون پوندی که بایرن مونیخ برای فروش هافبک اسپانیایی اش می خواهد را بپردازد. در این راستا نشریه بیلد آلمان مدعی شده است کومان 57 ساله ترجیح می دهد هموطن خودش را به بارسلونا ببرد اما مدیران بارسا او را برای تغییر نظرش و استفاده از بازیکنی که محصول آکادمی لاماسیا بوده است تحت فشار قرار داده اند. واینالدوم تا پایان سال آینده با لیورپول قرارداد دارد و به همین دلیل جذب او با رقمی نسبتاً پایین امکان پذیر است.

در همین حال نشریه موندو دپورتیووی اسپانیا نوشته است تیاگو، کسی که 101 بازی برای بارسلونا انجام داده نسبت به بازگشت احتمالی به نوکمپ بی میل نیست، البته خود او هنوز به صورت علنی هیچ حرفی درباره رفتن از بایرن مونیخ نزده و در واقع تأکید کرده که اگر انتقالش به تیمی دیگر محقق نشود، مسئله ای برای ماندن در بایرن مونیخ ندارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109018

به "اختلاف نظر کومان و بارسلونا بر سر خرید واینالدوم یا تیاگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف نظر کومان و بارسلونا بر سر خرید واینالدوم یا تیاگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید