استارت اردوی مجازی و پیگیری برنامه های آزادکاران، باز هم از کشتی فرنگی خبری نیست

به گزارش مجله سرگرمی، در حالیکه قرار است به زودی استارت اردوی مجازی آزادکاران زده گردد و مدعیان تیم ملی دیداری با کادر فنی تیم ملی داشته باشند، از پیاده کردن چنین طرحی در کشتی فرنگی خبری نیست.

استارت اردوی مجازی و پیگیری برنامه های آزادکاران، باز هم از کشتی فرنگی خبری نیست

به گزارش خبرنگاران، از 33 آزادکار مدعی تیم ملی دعوت شده تا در خانه کشتی حضور پیدا نمایند تا ضمن آگاهی از شرایط جسمانی آنها، استارت راه اندازی اردوی مجازی تیم ملی کشتی آزاد زده گردد، اما در این خصوص هیچ اطلاع رسانی ای در مورد برنامه های تیم ملی فرنگی صورت نگرفته است.

این تصمیم بعد از جلسه محسن کاوه مدیر تیم های ملی آزاد و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی اتخاذ شد و آنها بعد از آنکه در مورد جمع کردن کشتی گیران و شرایط پویا کردن و تزریق امید و انگیزه به آنها به توافق رسیدند قرار است با همکاری بهرامی نژاد ابتدا نشستی در خانه کشتی داشته باشند.

این طرحی بود که از سوی کادر فنی تیم ملی آزاد و در رأس آن مدیر فنی پیگیری شد و فدراسیون کشتی نیز از این طرح حمایت نموده و علاوه بر تامین محل برگزاری نشست، ناهار و امکانات لازم، زمینه برگزاری این جلسه و سپس اردوی مجازی را فراهم نموده است.

در این خصوص هیچ برنامه ای از سوی کادرفنی تیم ملی فرنگی به فدراسیون کشتی ارائه نشده و بار دیگر خلأ نبود مدیر تیم های ملی در رأس کشتی فرنگی احساس می گردد.

همچنین گله ای تکراری وجود دارد که در مورد برنامه های تیم ملی کشتی آزاد، همه چیز شفاف و کاملا تعیین است و اطلاع رسانی به موقع و به اندازه صورت می گیرد اما برنامه های تیم ملی فرنگی و افکار کادرفنی فرنگی همچنان برای مخاطبان و علاقه مندان به کشتی و البته خود فرنگی کاران مبهم است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104523

به "استارت اردوی مجازی و پیگیری برنامه های آزادکاران، باز هم از کشتی فرنگی خبری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت اردوی مجازی و پیگیری برنامه های آزادکاران، باز هم از کشتی فرنگی خبری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید