ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد

به گزارش مجله سرگرمی، ایرانسل جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را در چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد.

ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سه شنبه، 14 مرداد ماه 1399 در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دلیل لزوم موازین بهداشتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار و به صورت آنلاین به وسیله اپلیکیشن لنز پخش شد، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل پیروز شد در زمینۀ زبدگی دیجیتال، رهبری دیجیتال و نوآوری دیجیتال برنده گردد و جایزۀ اصلی این ارزیابی با عنوان جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران را نیز به دست آورد. در این مراسم، مهندس باقر صمدی معاون دیجیتال و مهندس رضا حاجی غلامعلی مدیرکل خدمات انفورماتیک ایرانسل این جوایز را دریافت کردند.

در این دوره از ارزیابی ملی تحول دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال بر اساس ارزیابی اجرا شده از فرایندهای سازمانی در بخش های مختلف، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تعلق گرفت. تندیس زرین رهبری دیجیتال نیز به آقای حسن جابر معاون عملیاتی ایرانسل تعلق گرفت که معاون دیجیتال ایرانسل به نمایندگی از وی، این جایزه را دریافت کرد. همچنین ایرانسل پیروز شد که تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را برای اپلیکیشن ایرانسل من دریافت کند.

معاون دیجیتال ایرانسل در این مراسم طی سخنانی، با بیان اینکه ایرانسل از چهار سال پیش و با تشکیل کمیته تحول دیجیتال، حرکت خود را در جهت تبدیل شدن به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران شروع نموده و تا به امروز دستاوردهای مهمی در این زمینه داشته است، به اپلیکیشن ایرانسل من با بیش از 22 میلیون کاربر فعال، به عنوان یکی از برندگان این ارزیابی اشاره و تأکید کرد این اپلیکیشن در میان پرمخاطب ترین اپلیکیشن های ایرانی واقع شده است و بنا بر آمار، بخش عمده فرایندهایی که سابق بر این به صورت حضوری در مراکز خدمات مشتریان و یا به صورت تماس تلفنی با مراکز تماس انجام می شده، الان روی این اپلیکیشن و با سرعت و رضایت بالاتر مشتری در حال اجرا است.

مهندس باقر صمدی اضافه کرد: با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی و تقویت روز به روز این الگوریتم ها، تجربه کاربری مخاطبان ایرانسل من بر اساس علایق و رفتار کاربری آنها شخصی سازی می گردد.

وی همچنین با اشاره به ارائۀ خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G) توسط ایرانسل برای اولین بار در ایران، توضیح داد: انسان روز به روز به سمت زندگی دیجیتال حرکت می نماید و سرعت اتفاقات آن قدر زیاد است که امکان استفاده از روش های قبلی و سنتی وجود ندارد و ارائۀ خدمات 5G و استفاده از هوش مصنوعی و فناوری های نوین در پشتیبانی از مشتریان و یا ارائۀ انواع اپلیکیشن ها و خدماتی که مشتری امروزی به دنبال آن است، به همین دلیل اجرا شده است.

وی همچنین دربارۀ چشم انداز و برنامه های آینده ایرانسل گفت: ایرانسل زمانی به عنوان اپراتور دیتا مطرح بود ولی امروز مفتخر به این است که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران باشد و کوشش داریم تا انواع خدمات دیجیتال را مستقیماً و یا به وسیله شرکای تجاری به مردم ارائه کنیم و در این راستا، در زمینه هایی مانند آموزش، سلامت، سرمایه گذاری در حوزه فعالیت استارتاپ ها و ارائۀ انواع APIها گام برداشته ایم.

چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با حضور شرکت ها و نهادهایی همچون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، شرکت ملی پست ایران، بانک انصار و… و با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان های پیشرو در تحول دیجیتال برگزار گردید. یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه ای مناسب برای تبادل تجارب پیروز بین سازمان ها، رهبران و متخصصان این سازمان ها اعلام شده است.

سه دوره نخست این ارزیابی، با حضور چشمگیر 35 سازمان معتبر و صاحب نام ایران، در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران برگزار گردیده بود.

2121

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104160

به "ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل برندۀ جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید