بهره گیری از ظرفیت بانک های برزیل برای یاری به مبادلات بانکی در خرید دارو و تجهیزات پزشکی

به گزارش مجله سرگرمی، رییس سازمان غذا و دارو گفت: ایران برای مراودات بانکی در خصوص خرید دارو تجهیزات به یاری احتیاج دارد که امیدواریم بتوانیم از بانک های برزیل در این زمینه استفاده کنیم.

بهره گیری از ظرفیت بانک های برزیل برای یاری به مبادلات بانکی در خرید دارو و تجهیزات پزشکی

به گزارش خبرنگاران، دکتر مهدی پیرصالحی با هیاتی از بانک پائولیستا برزیل به منظور گفت وگو درباره راهکارهای بهبود روابط بانکی بین دو کشور و تسهیل شرایط انتقال پول برای خرید دارو و تجهیزات دیدار کرد.

معاون وزیر بهداشت در این دیدار گفت: در شرایط تحریم های ظالمانه که علیه ایران اعمال می گردد، علی رغم اینکه دارو و تجهیزات پزشکی جزو تحریم نیست، اما با مشکلاتی برای انتقال پول در ازای خرید دارو و تجهیزات مورد احتیاج، روبرو هستیم.

وی اضافه نمود: برزیل با توجه به اینکه یکی از کشورهایی است که به سرعت در حال پیشرفت بوده و در زمینه دارو و تجهیزات پیشرفت های چشمگیری داشته است، می تواند در زمینه خرید دارو و تجهیزات به ما یاری کند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، پیرصالحی نسبت به همکاری مشترک ایران و برزیل در زمینه دارو و تجهیزات ابراز علاقمندی کرد و گفت: ایران برای مراودات در زمینه دارو و تجهیزات به یاری های بانکی احتیاج دارد که امیدواریم بتوانیم از بانک های برزیل استفاده کنیم و برای تهیه دارویی که حتی از کشورهای دیگر خریداری شده، بتوانیم به وسیله بانک های برزیلی مبادلات اقتصادی را داشته باشیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21312

به "بهره گیری از ظرفیت بانک های برزیل برای یاری به مبادلات بانکی در خرید دارو و تجهیزات پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از ظرفیت بانک های برزیل برای یاری به مبادلات بانکی در خرید دارو و تجهیزات پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید