بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، دولت انتاریو در تازه ترین اقدامات خود تصمیم گرفته است بودجه مؤسسات هوش مصنوعی و پزشکی احیاکننده را قطع کند.

بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تایمز هایراجوکیشن، دولت انتاریو در تازه ترین اقدامات خود تصمیم گرفته است بودجه مؤسسات هوش مصنوعی و پزشکی احیانماینده را قطع کند.

دولت انتاریو در راستای اقدامات غیر معقول خود، 30 میلیون دلار کانادا بودجه مؤسسات هوش مصنوعی و پزشکی احیا نماینده را قطع می نماید و همین موضوع منجر به از بین رفتن فرصت های شغلی جدید خواهد شد.

یاری سالانه برای سرمایه گذاری های علمی در دولت انتاریو در حالی نادیده گرفته می گردد که مؤسسات هوش مصنوعی بسیار بیشتر از بودجه ای که دریافت می نمایند، کارایی دارند.

براساس تصمیم دولت داگ فورد، 20 میلیون دلار کانادا از بودجه مؤسسه تحقیقاتی هوش مصنوعی وکتور، پنج میلیون دلار کانادا از مؤسسه پزشکی احیانماینده و چهار میلیون دلار کانادا از مؤسسه تحقیقات پیشرفته کانادا کم می گردد.

مؤسسات پزشکی احیانماینده هیچگونه یاری اقتصادی دیگری ندارند و به دنبال منابع جایگزین هستند.

موسسه هوش مصنوعی در سال 2017 توسط دولت های استانی و فدرال، همراه با موسسات خصوصی و دانشگاهی به سرپرستی دانشگاه تورنتو و دیگر دانشگاه ها شکل گرفت.

انتهای پیغام/

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33763

به "بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه مؤسسات هوش مصنوعی قطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید