تاریخ عرضه بازی Dreams معین شد

به گزارش مجله سرگرمی، ساعتی پیش در برنامه State of Play شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی Dreams از سوی سونی بودیم. بازی Dreams قرار است در روز 14 فوریه سال 2020 (بهمن ماه امسال) به صورت انحصاری روی پلی استیشن 4 عرضه گردد.

تاریخ عرضه بازی Dreams معین شد

بازی Dreams در واقع بیشتر از اینکه بازی باشد، مجموعه ای از ابزارهای مختلف است که به افراد یاری می نماید آثار مختلفی خلق نمایند. اردیبهشت ماه سال جاری بود که بازی Dreams در قالب نسخه ای آزمایشی فروخته شد و افراد بسیاری در آن به ساخت بازی، موسیقی، فیلم یا هر چیز دیگری روی آوردند و ساخته های خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

نسخه آزمایشی بازی Dreams با قیمت 20 دلار در اختیار افراد گذاشته شده بود، ولی نسخه نهایی قیمتی 40 دلاری خواهد داشت.

ابی هپه (Abbie Heppe)، مدیر روابط عمومی استودیوی بازی سازی Media Molecule در قالب یک پیام در وبلاگ پلی استیشن، ضمن اعلام تاریخ انتشار بازی Dreams، درباره آن گفته است: از زمانی که نسخه آزمایشی را در اختیار افراد گذاشتیم، خالقان مختلفی پیدا شده اند که شخصیت ها و مجموعه های اصیل و جدیدی ساخته اند، توانسته اند برای خود هوادار پیدا نمایند، محتوایی ساخته اند که همه گیر شده است، ژانرهای جدیدی در بازی خلق نموده و با افراد زیادی در تمام نقاط جهان رابطه برقرار نموده اند.

او ادامه داده است: نکته مهم تر این است که در این مدت زمان، تجربه Dreams را با توجه به بازخوردهایی که دریافت نموده ایم پیشرفت داده ایم و ساخت و پیدا کردن محتوای جالب را راحت تر نموده ایم.

در این مدت زمان، استودیوی Media Molecule مشغول ساخت محتوا برای بازی بوده است. مدیر روابط عمومی این استودیو ادامه داده: در این مدت مشغول کار روی چیزهای زیادی بوده ایم تا به بازی نماینده ها در هنگام عرضه، ارایه و به خلاقیت آن ها یاری کنیم؛ چیزهایی مثل یک بخش افتتاحیه برای معرفی بازی، مجموعه زیادی از آموزش ها، ابزارهای جدید، محتوای جدید برای بازی و یک بازی کامل به اسم Arts Dream که برای به نمایش گذاشتن ظرفیت های بی انتها Dreams توسط خودمان ساخته شده است. این بازی از مرز سبک های معمول عبور می نماید، شخصیت هایی شگفت انگیز دارد و عشق ما به موسیقی را نشان می دهد.

می توانید در ادامه تریلری که برای اعلام تاریخ انتشار بازی Dreams منتشر شده است را ببینید.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63089

به "تاریخ عرضه بازی Dreams معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه بازی Dreams معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید