تخلف سرویس های ارزش افزوده را پیگیری می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از این پس با جدیت بیشتری بخت آزمایی ها، تخلف های ارزش افزوده تلفن همراه و دستکاری رأی مردم را پیگیری خواهیم کرد.

تخلف سرویس های ارزش افزوده را پیگیری می کنیم

محمدجواد آذری جهرمی پیرو سخنان رهبری مبنی بر اینکه دستگاه های مختلف و صدا و سیما نباید نوع کاری از قبیل بخت آزمایی را ترویج نمایند، در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: رهبری اتمام حجت فرمودند. از این پس با جدیت بیشتری بخت آزمایی ها، تخلف های ارزش اضافه نموده و دستکاری رأی مردم را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر ارتباطات بر تأکید بر اینکه گفته بودیم که از حق الناس کوتاه نمی آییم، اضافه نمود: سال گذشته 5 شرکت با عضویت اجباری مردم در سرویس های ارزش اضافه نموده، 33 میلیارد تومان به جیب زده بودند که البته آن پول ها باز پس گرفته شد و به مردم بازگرداندیم از سوی دیگر مدیران 5 شرکت نیز بازداشت شدند.

جهرمی گفت: غیررسمی به من گفته اند که پشت هر 5 شرکت، یک گروه فعال بوده است بنابراین انتظار داریم گزارش آن به مردم ارائه گردد.

وزیر ارتباطات همچنین به اپراتورهای تلفن همراه دستور داد که مانع ادامه برگزاری مسابقات غیرمشروع بخت آزمایی در تلویزیون شوند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20949

به "تخلف سرویس های ارزش افزوده را پیگیری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف سرویس های ارزش افزوده را پیگیری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید