تربیت بانکداران برتر، اقتدار بانک صادرات ایران تا افق 1410 را تضمین می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: تربیت بانکداران برتر، اقتدار بانک صادرات ایران تا افق 1410 را تضمین می نماید.

تربیت بانکداران برتر، اقتدار بانک صادرات ایران تا افق 1410 را تضمین می نماید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی بانک صادرات ایران، حجت اله صیدی مدیرعامل این بانک در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی ویژه بانکداران برتر که با حضور جمعی از مدیران ارشد و 111 تن از بانکداران برتر شبکه بانک صادرات ایران برگزار گردید، اظهارکرد: یکی از مهم ترین مسائلی که سازمان ها با آن روبرو هستند، بحث جانشین پروری و تربیت مدیران برتر است و خوشبختانه بانک صادرات ایران در عمر 67 ساله خود، این راستا را با پیروزیت پشت سر گذاشته و نیروهای توانمندی را تربیت نموده و اغلب مدیران این بانک از بدنه آن بوده اند.

وی با تأکید بر اهمیت آموزش ضمن خدمت کارکنان، اظهار داشت: امروز بانکداری کار پیچیده ای است و بزرگترین بانکداران جهان که به دانش روز بانکداری و ابزارها و مهارت های مختلف آراسته هستند، نیز باید دوره های آموزشی حین خدمت را بگذرانند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با بیان اینکه کوشش شده دوره های مذکور مطابق با استانداردهای روز جهان طراحی شود، ابراز کرد: با توجه به سرعت تغییر و تحولات، لازم بود یک بازه زمانی در مدت چهار ترم در نظر گرفته شود و نیروهای توانمند و کارآمد دوره های آموزشی یادشده را گذرانده تا نگرانی از بابت آینده بانک نداشته باشیم. خوشبختانه همکاران نیز با انرژی، علاقه و اطلاعات خوبی که داشتند وارد میدان شده و با استقبال خود باعث افتخار سازمان شدند.

صیدی همچنین با اشاره به برگزاری پیروز مجمع عمومی عادی سالانه بانک (منتهی به 29 اسفند 1397) اضافه نمود: پس از برگزاری مجمع، اطلاعات اقتصادی سه ماهه اول سال 98 روی کدال نهاده شد و این امر مبین این بود که بانک از نقطه سر به سری عبور نموده و وارد مرحله سودآوری شده است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران توضیح داد: گام اول، متوقف کردن افزایش زیان، گام بعد، کاهش زیان و قدم آخر، ورود به مرحله سودآوری است که محقق شد و امیدواریم قدم های بعدی نیز با یاری همکاران شبکه برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان باید توسط افراد کارآمد و با انگیزه اداره شود، اضافه نمود: این دوره های آموزشی 20 تا 25 درصد توانایی لازم را به همکاران می دهد و ما بقی به سعی و کوشش شخص برمی شود. به طور مثال، صدها نفر از دانشگاه های معتبر فارغ التحصیل می شوند، اما معدود افرادی که با انگیزه وقت گذاشته و با امید پیش رفتند، به صندلی های بالا می رسند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه های انسانی نیز در این مراسم، با قدردانی از توجه خاص مدیرعامل بانک به بحث آموزش گفت: در سال 97، دستورالعمل تربیت بانکداران برتر تدوین و تصویب شد و رؤسای شعب با حداکثر 22 سال سابقه خدمت مشمول این طرح شدند. ملاک انتخاب افراد نیز بر مبنای عملکرد شش ماهه اول سال 97 بود و کسانی که عملکردشان از میانگین شبکه بالاتر بود، برگزیده شدند.

سیدبیوک موسوی با بیان اینکه از 500 نفر پذیرفته شده آزمون، 225 نفر بعد از مصاحبه انتخاب شدند، اضافه نمود: دوره های آموزشی شامل حسابداری پایه، ابزارهای ریاضی در تحلیل مسائل و هوش هیجانی است.

در ادامه این مراسم، چند نفر از پیشکسوتان صنعت بانکداری به بیان تجربیات خود پرداخته و به سؤالات همکاران پاسخ دادند.

انتهای رپرتاژ خبری

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33652

به "تربیت بانکداران برتر، اقتدار بانک صادرات ایران تا افق 1410 را تضمین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تربیت بانکداران برتر، اقتدار بانک صادرات ایران تا افق 1410 را تضمین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید