تصمیم مهدیزاده حاصل خردجمعی بود، امیر سهمیه المپیک کسب می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، محسن آشوری که در پاریس حضور دارد ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم که با احتساب امتیازات 60- کیلوگرم، امیرمهدیزاده بتواند در وزن 67- کیلوگرم مبارزه کند که اعلام شد احتیاج به آنالیز بیشتر دارد. ضمن اینکه وی در اردوی ایتالیا با آسیب دیدگی جزئی روبرو شد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این رقابتها شرکت نکند.

تصمیم مهدیزاده حاصل خردجمعی بود، امیر سهمیه المپیک کسب می نماید

وی ادامه داد: برای شرکت در رقابتهای کاراته وان، کاراته کاها باید رنکنیگ زیر 100 داشته باشند، ولی در سری A همه کاراته کاها می توانند حضور داشته باشند. مهدیزاده در وزن 67- کیلوگرم در چین پیروز به کسب مدال برنز شد ولی امتیازش زیر 100 نبود که بتواند در پاریس مبارزه کند. وی با حضور در رقابتهای اتریش و کسب مدال، می تواند شرایط مبارزه روی تاتامی کاراته وان را کسب کند.

سرپرست فدراسیون کاراته در مورد نحوع تصمیم گیری در مورد تغییر وزن مهدیزاده گفت: این یک خرد جمعی بود، مهدیزاده پس از مشورت با کادر فنی و اینجانب در نهایت به این نتیجه رسید که وزن خود را تغییر دهد و من فکر می کنم تصمیم منطقی و درستی گرفت. سال 2019 کاراته کاها باید در 11 تورنمنت شرکت نمایند و اگر مهدیزاده برای هر کدام می خواست وزن کم نموده و مبارزه کند، بدون شک این کاهش وزن های متوالی به وی لطمه خواهد زد.

آشوری در مورد پاسخ به این سئوال که اینکه آیا وی برای کسب سهمیه با مشکل روبرو نمی گردد؟ پاسخ داد: با شناختی که از انگیزه و توانایی فنی مهدیزاده سراغ داریم بدون شک می تواند در مسابقات پیش رو به نتیجه لازم دست پیدا نموده و سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2020 را کسب کند.

شایان ذکر است رقابتهای کاراته وان پاریس از روز گذشته شروع شده و ملی پوشان کشورمان به مصاف رقبای خود رفته اند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11164

به "تصمیم مهدیزاده حاصل خردجمعی بود، امیر سهمیه المپیک کسب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهدیزاده حاصل خردجمعی بود، امیر سهمیه المپیک کسب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید