تعبیر خواب ماهی قرمز - معنای دیدن ماهی قرمز در تنگ یا حوض

به گزارش مجله سرگرمی، ممکن است شما هم خواب ماهی قرمز را دیده باشید. بعضی افراد خواب ماهی قرمز را بی مفهوم می دانند و به همین علت شاید از تعبیر آن غافل شوند، اما از نظر بعضی دیگر، خواب ماهی قرمز سمبلی از ماجرایی در زندگی شماست که باید تعبیر گردد. دیدن ماهی قرمز در خواب می تواند تعبیری مثبت یا منفی داشته باشد. پس بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید تا با تعبیر خواب ماهی قرمز آشنا شوید.

تعبیر خواب ماهی قرمز - معنای دیدن ماهی قرمز در تنگ یا حوض

تعبیر خواب ماهی قرمز از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید: ماهی با رنگ سرخ به معنای عظیمی و شکوه است. اگر کسی در خواب یک یا چند ماهی به این رنگ درون شیشه یا تنگ به شما بدهد، از آن ماهی هایی که سر سفره هفت سین گذاشته می گردد، شما غرق در خوشبختی می شوید و به خواسته های خود می رسید. اگر شما به کسی ماهی قرمز بدهید، تعبیر آن است که شما به این شخص یاری می کنید تا مسائلش را حل نماید.

تعبیر موضوعی خواب ماهی قرمز

دیدن ماهی قرمز در تنگ آب

تنگ ماهی در واقع به معنای احساسات و حالات روحی ماست. شفافیت و کیفیت این تنگ هر چه بیشتر باشد، خبر از احوالات خوب تر و بهتر شما می دهد. در حقیقت بیننده خواب در مقابله با احساساتش دچار مشکل است و از درون با خود کلنجار می رود. خواب تنگ ماهی می خواهد به شما بگوید که سعی کنید در مواقعی که احساساتی می شوید خود را کنترل کنید. اگر در خواب ببینی که به تماشای ماهی قرمز درون تنگ نشسته ای، یعنی شما از اجتماع و مردم دوری می کنی، همچنین نمی توانید در برخورد با دیگران آن طور که باید خون گرم و صمیمی باشید.

تعبیر خواب یک ماهی قرمز رنگ عظیم در تنگ آب

اگر در خواب یک ماهی بسیار عظیم در تنگ آب دیدی، یعنی شما نمی توانید مسائل زندگی خود را حل و فصل کنید. به این معنا که آن گرفتاری یا افکار نگران نماینده آن قدر شما را پریشان نموده است که دیگر توان تصمیم گیری درست را ندارید.

تعبیر خواب ماهی قرمز مرده

ماهی قرمز مرده در خواب سمبلی از ناامیدی و نداشته هاست. این فقدان و نداشته ها می تواند مربوط به شرایط اقتصادی و عاطفی فرد مربوط گردد. از آنجایی که ماهی در خواب اغلب به معنای ضمیر ناخودآگاه است، پس اگر ماهی قرمز مرده در خواب ببینی، یعنی موضوعی قدیمی و در گذشته اثراتش از بین رفته و زمینه موفقیت های جدید برای شما فراهم می گردد. اگر ماهی قرمز مرده یا ماهی قرمز کوچک مرده را در خشکی ببینی، یعنی بعد از خوشی ها دچار ناراحتی و غم می شوید. اگر ماهی در حال جان دادن باشد یا نیمه جان باشد، تعبیر آن است که در زندگی خود باید بر کوشش خود بیفزایید. اگر در خواب دیدی که ماهی قرمزی را نجات می دهی یعنی کوشش های شما نتیجه می دهد و از لحاظ اقتصادی سر و سامان می گیرید.

ماهی قرمز و زیبا

دیدن ماهی قرمز، ماهی زیبا، تزیینی، زینتی و فیل ماهی به معنای خوشبخت شدن است.

حوض پر از ماهی قرمز

اگر حوض پر از ماهی قرمز یا چشمه ماهی ببینید، معنای نیکویی دارد. شما در آینده ای نزدیک ازدواج خواهید کرد یا آن که تولدی جدید در راه است.

ماهی قرمز در آکواریوم، تنگ یا ظرف

اگر ماهی قرمز را در آکواریوم، تنگ یا در ظرف بینید به معنای خوشی های زودگذر است.

تعبیر خواب ماهی قرمز برای زن باردار

اگر به عنوان یک زن باردار، در خواب مشاهده کنید که ماهی های قرمز به خاطر نبود آب در حال تلف شدن هستند، شما به خاطر بارداری، اوضاع روحی خوبی ندارید و این نگرانی ها باعث شده است که ذهن شما مشوش گردد.

تعبیر خواب ماهی قرمز از نظر روانشناسی

تعبیر اچ میلر

دیدن ماهی قرمز در خواب، نشانه خوش شانسی اسـت.

تعبیر کتاب سرزمین رویاها

در کتاب سرزمین رویاها آمده است:

  • دیدن یک ماهی قرمز در تنگ که در خانه شماست یعنی صاحب ثروت فراوانی می شوید.
  • اگر ببینی بچه ها با یک ماهی قرمز بازی می نمایند به معنای خوشحالی و خبرهای خوب است.
  • اگر ماهی قرمز بخرید، تعبیر آن است که یک ازدواج و وصلتی در راه است.
  • اگر زن مجرد خواب ماهی قرمز ببینید یعنی او با شخصی ثروتمند ازدواج می نماید.
  • اگر زن متاهل خواب ماهی قرمز ببیند، تعبیر آن است که کارش به جدایی و طلاق می کشد.
  • اگر ماهی قرمز مرده در خواب ببینید یعنی ناکامی در انتظار شماست.

تعبیر لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو از معبرین غربی، ماهی های قرمز را نشان ازدواج با فردی ثروتمند می داند.

تعبیر لیلا برایت

لیلا برایت می گوید: تعبیر خواب دیدن ماهی قرمز به معنای فرصت های خوب و موفقیت آمیز است.

تعبیر خواب ماهی قرمز در تمدن های باستانی

در تمدن های باستانی، ماهی قرمز در خواب نمادی از دنیا ماورایی و فراطبیعی بوده است. به عبارت دیگر، این خواب به این مفهوم بوده است که خدایان و الهه ها در خواب مشاهده شده اند. دیدن ماهی قرمز در خواب از نظر بعضی اشخاص به معنای خوش یمنی و برکت است، اما بعضی دیگر عقیده دارند نمادی منفی و شیطانی است.

تعبیر خواب ماهی قرمز تعبیری از گذشته یا آینده

خواب ها را می توان براساس نشانه هایش به این دو مورد تقسیم کرد: یا مربوط به گذشته است یا آن که خبر از حال و آینده می دهد. ماهی قرمز نیز با توجه به نمادهایی که در خواب می بینید به یکی از این دو بخش زندگی تان مربوط است.

سخن آخر

اگر خوابی با موضوع ماهی قرمز دیده اید، می توانید توضیح آن را در پایین همین صفحه بنویسید تا در اسرع وقت کارشناسان ما تعبیر آن را برایتان بگویند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109581

به "تعبیر خواب ماهی قرمز - معنای دیدن ماهی قرمز در تنگ یا حوض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب ماهی قرمز - معنای دیدن ماهی قرمز در تنگ یا حوض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید