تغییرغیرمجاز کاربری اراضی فوری شناسایی و برخورد گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عزیزاله شهیدی فر شامگاه دوشنبه در جمع مدیران مراکز جهاد کشاورزی شهرستان ها تاکیدکرد هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه اراضی کشاورزی فوری باید شناسایی و در بدو امر از آن جلوگیری گردد.

تغییرغیرمجاز کاربری اراضی فوری شناسایی و برخورد گردد

وی اضافه کرد: به مراکز جهاد کشاورزی به عنوان خط مقدم فراوری توجه جدی داریم چراکه مراکز جهاد کشاورزی پیوند دهنده تحقیقات، آموزش و ترویج هستند ومراکز جهاد کشاورزی اولین نقطه ارتباط با کشاورزان هستند که با ورود کارشناسان تازه نفس، جان دوباره ای به مراکز داده شد.

وی بیان کرد: مراکز جهاد کشاورزی عهده دار تمام وظایف حوزه کشاورزی هستند و باید به بهترین شکل بتوانند این وظایف را انجام دهند و مدیریت مصرف آب از مهمترین وظایف مرکز جهاد کشاورزی گهرباران است که کشاورزان بتوانند با دغدغه کمتری به فراوری بپردازند.

شهیدی فر اضافه کرد: استاندار مازندران نگاه ویژه ای به کشاورزی دارد و این نگاه، وظایف جهاد کشاورزی را سخت تر می نماید چون جهاد کشاورزی ناجی اشتغال استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه آموزش مهمترین وظیفه مراکز جهاد کشاورزی است که باید با جدیت به آن پرداخته گردد گفت: هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه زمین را فورا شناسایی نموده و به گشت 131 اطلاع رسانی گردد تا در بدو امر جلوی آن گرفته گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8975

به "تغییرغیرمجاز کاربری اراضی فوری شناسایی و برخورد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرغیرمجاز کاربری اراضی فوری شناسایی و برخورد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید