توافق شفاهی رئال با اریکسن؛ رئیس بدقلق تاتنهام غول مرحله آخر

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- باشگاه رئال مادرید و کریستین اریکسن هافبک دانمارکی تاتنهام به توافق شفاهی رسیدند و بر این اساس مادریدی ها حالا باید با غول مرحله آخر یعنی دنیل لِوی رئیس بدقلق باشگاه وارد مذاکره شوند.

توافق شفاهی رئال با اریکسن؛ رئیس بدقلق تاتنهام غول مرحله آخر

به گزارش خبرنگاران، روزنامه دیلی میل انگلیس روز چهارشنبه نوشت: تمایل زیاد رئال برای کشاندن هافبک تاتنهام به سانتیاگو برنابئو موضوع تازه ای نیست اما ایجاد توافق شفاهی مابین طرفین معامله، از پیشرفت های محسوس کهکشانی ها در راستای جذب وی حکایت دارد.

اقدام رئال در جهت تضمین حضور اریکسن در برنابئو بدین معنا است که بازیکن دانمارکی بسته ای را دریافت می نماید که دستمزد کنونی وی را که سالیانه چهار میلیون یورو است، به مبلغی قابل توجه افزایش خواهد داد.

قدم بعدی سفیدپوشان نشستن پای میز مذاکره با نمایندگان باشگاه تاتنهام و شروع فرایند چانه زنی است؛ فرآیندی سخت که تجربه به آنها ثابت نموده که ماموریت سخت و پیچیده ای پیش رو دارند.

در حقیقت، مذاکره بر سر انتقال لوکا مودریچ در تابستان سال 2012 داستان طول و درازی بود به طوری که مذاکرات در نهایت در 27 آگوست به ثمر نشست و مرد کروات در ازای قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو راهی مادرید شد.

داستان مشابهی در خصوص انتقال گرت بیل رخ داد و این بازیکن خاتمه در 31 آگوست 2013 پیروز به کوچ به مادرید شد و آخرین باری که 2 باشگاه وارد مذاکره شدند به ژوئن 2018 و همزمان جدایی غیرمنتظره زین الدین زیدان از رئال، باز می شود؛ جایی که کوشش فلورنتینو پرز برای به خدمت دریافت سرمربی آرژانتینی تاتنهام با مقاومت قاطعانه دنیل لِوی رئیس اسپرز روبرو شد و به بن بست رسید.

مادریدی ها نخستین بار در انتها سال 2018 برای جذب اریکسون ابراز تمایل کردند؛ در آن موقع نشاندن امضای مرد دانمارکی پای قرارداد، 250 میلیون یورو برای آنها آب می خورد.

زمان گذشت و حالا شواهد حاکی از آن است که اریکسون تمایلی به تمدید قرارداد کنونی خود که تا انتها سال 2020 به اتمام می رسد، نداشته و گزارش اخیر رسانه های انگلیسی از تمایل تاتنهام برای فروش وی به قیمت 150 میلیون یورو حکایت دارد.

کهکشانی ها در سوی مقابل، نسبت به نهایی کردن قرارداد جذب هافبک 27 ساله با رقمی کمتر از مبلغ مذکور، خوشبین هستند.

ورزشی**3991**9118**

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21743

به "توافق شفاهی رئال با اریکسن؛ رئیس بدقلق تاتنهام غول مرحله آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق شفاهی رئال با اریکسن؛ رئیس بدقلق تاتنهام غول مرحله آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید