جدیدترین فیلم های سینمایی جهان اینجاست (79)

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای جهان بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می کند. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در خصوص فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی نمایند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی جهان اینجاست (79)

شین بلک (نویسنده/کارگردان) در فیلم غارتگر (1987) نقش هاکینز را بازی نموده بود. حالا او روایت خود،

غارتگر (The Predator)

، را در ادامۀ این مجموعه می آورد. داستان این فیلم در دورۀ زمانی مابین غارتگر 2 با بازی دنی گلووِر و غارتگران با بازی آدرین برودی و در حومۀ شهر می گذرد؛ در این قسمت، جیکوب ترمبلی به طور تصادفی خطرناک ترین شکارچیان جهان را به زمین فرا می خواند. این فیلم که نوشتۀ بلک و فرد دکر است، در 14 سپتامبر به نمایش در خواهد آمد و استرلینگ کی. براون، بوید هولبروک، الیویا مان، ایوون استراهاوسکی، لوکلین مانرو، تامس جین، جیک بیوسی، کیگن-مایکل کِی، تروانته رودز و ادواردز جیمز اولمس در آن حضور دارند.

اولین فیلم بلند انیش شاگانتی،

جستجو (Searching)

که پدری را در حال جستجوی دختر گمشده اش (میشل لا) نشان می دهد، تماماً روی صفحه های کامپیوتری روی می دهد. جان چو نقش دیوید کیم را دارد، پدری نگران که از لپتاپ دخترش برای یاری به تحقیق استفاده می نماید. دبرا مسینگ نقش کارآگاه مسئول رسیدگی به این پرونده را بازی می نماید. جستجو در جشنوارۀ فیلم ساندنس سال جاری نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و برندۀ جایزۀ تماشاگران شد. نمایش این فیلم از 3 اوت آغاز می گردد.

اولین فیلم بلند روایی بارت لیتون ماجرای سرقت کتاب ترنسی در سال 2004 را به تصویر می کشد؛ در این ماجرا چهار دانشجوی اهل کنتاکی اقدام به دزدیدن چند کتاب نایاب به ارزش چند میلیون دلار کردند. این فیلم هم بعضی جلوه های مستند گونۀ فیلم برندۀ جایزۀ دغل باز او را حفظ نموده است. اوان پیترس، بری کوگن، بلیک جنر و جرد آبراهامسن انتخاب های لیتون برای بازی در نقش این دانشجو هستند.

حیوانات آمریکایی (American Animals)

از 1 ژوئن در سالن های منتخب به نمایش در خواهد آمد.

دنباله ای که بر فیلم بسیار پرفروش ماما میا! (2008) ساخته شده، در طول زمان جلو و عقب می رود تا نشان دهد چگونه گذشته در زمان حال طنین می افکند. زمانی که سوفی (آماندا سیفرید) آمادۀ بچه دار شدن می گردد، به گذشتۀ مادرش فکر می نماید. لی لی جیمز نقش جوانی دانا (مریل استریپ در فیلم اول) را بازی می نماید که با جوانی های پیرس برازنان، استلان اسکارشگورد و کالین فرث ملاقات می نماید.

ماما میا! باز آغاز شد (Mamma Mia! Here We Go Again)

به نویسندگی و کارگردانی اُل پارکر، 20 ژوئیه اکران خواهد شد؛ جولی والترز و کریستین برنسکی باز هم در فیلم حضور دارند و شِر نیز در نقش مادر دانا به جمع بازیگران اضافه شده است.

بالتاسار کورماکور، بعد از مقابله با اورست، اقیانوس آرام را برای یک داستان واقعی دیگر دربارۀ بقا انتخاب نموده است.

شناور (Adrift)

داستان تَمی الدم (شِیلین وودلی) و ریچارد شارپ (سم کلفلین)، دو دریانورد مشتاق است که بعد از این که طوفان قایقشان را در هم می شکند، در اقیانوس سرگردان می شوند. داستان باورنکردنی کوشش های این دو نفر برای سالم رسیدن به هاوایی، 1 ژوئن به نمایش در می آید.

در

جاسوسی که مرا ترک کرد (The Spy Who Dumped Me)

، آدری (میلا کونیس) و مورگان (کیت مک کینون) دو دوست صمیمی هستند؛ آنها، زمانی که دوست سابق آدری (جاستین ثیرو) اعتراف می نماید که جاسوس است و چند قاتل خطرناک دنبال او هستند، به توطئه ای بین المللی کشیده می شوند. در حالی که در اروپا در حال فرار هستند، مجبور می شوند برای نجات جهان نقشه بکشند. این فیلم به کارگردانی سوزانا فوگل بر اساس فیلمنامه ای نوشتۀ او و دیوید آیسرسن، در 3 اوت اکران خواهد شد؛ جیلیان اندرسون، سم هیوین، حسن منهاج و ایوانا ساخنو از دیگر بازیگران این کمدی اکشن هستند.

اولین فیلم آگوستین فریزل نویسنده و کارگردان، آنجلا (مایا میچل) و جسی (کامیلا مورونه) را نشان می دهد که کوشش می نمایند پول کافی پس انداز نمایند تا از شغل پیشخدمتی خلاص شوند و برای روز تولدشان به گلوستن سفر نمایند.

دیگر بر نمی گردیم (Never Goin Back)

با نقدهای متفاوتی که در جشنواره های ساندنس و SXSW دریافت نموده، از 3 اوت به سینماها خواهد آمد.

دومین تجربۀ کارگردانی کن مارینوی بازیگر، یک کمدی گروهی دربارۀ صاحبان سگ ها و خود سگ ها در لس آنجلس است. در

روزهای سگی (Dog Days)

، نینا دُبرو، ونسا هاجنز، ادم پالی، ایوا لونگوریا، تون بل، تامس لنون، تیگ نوتارو، فین ولفهارد و رون سفاس جونز بازی می نمایند. این فیلم 10 اوت به سینماها خواهد آمد.

اخبار و یادداشت های کوتاه دربارۀ فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

برت رینولدز، تیم راث، کرت راسل، تیموتی الیفنت و مایکل مدسن در حال تبادل نظر برای پیوستن به برد پیت، لئوناردو دی کاپریو و مارگو رابی برای بازی در روزی روزگاری در هالیوود کوئنتین تارانتینو هستند. (منبع: Deadline)

فیلم بعدی جوردن پیل، ما، در 15 مارس 2019 به نمایش درخواهد آمد. الیزابت ماس، لوپیتا نیونگو و وینستن دوک در حال تبادل نظر برای بازی در آن هستند. (منبع: Heat Vision)

آنت بنینگ در کاپیتان مارول نقش مادر کارول دنورز را بازی خواهد نمود. نقش دنورز/کاپیتان مارول را بری لارسن بازی خواهد نمود و جود لا، بن مندلسون و جما چان نیز در این فیلم آنا بودِن و رایان فلک حضور خواهند داشت؛ 8 مارس 2019 برای اکران این فیلم معین شده است. (منبع: THR & Variety)

کیانو ریوز و الکس وینتر، 27 سال بعد از بازی در نقش های تِد لوگان و بیل اس. پرستن، برای بازی در بیل و تد با موزیک روبرو می شوند به هم خواهند پیوست. دین پریست این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از نویسندگان اصلی این داستان، کریس متسون و اد سالمن کارگردانی خواهد نمود. در این داستان، بیل و تد و دخترانشان در سفری در زمان به دنبال موزیکی هستند که جهان را نجات دهد.

دنباله ای بر فیلم بادیگارد هیتمن ساخته خواهد شد که نام آن بادیگارد همسر هیتمن است. (منبع: THR)

وینس فان، ززی بیتز، ایوان اتل و استیون روت برای بازی در در برابر همۀ دشمنان به کریستن استوارت در نقش جین سیبِرگ بازیگر پیوستند. (منبع: THR)

ادگار رامیرز و پدرو پاسکال در شبکۀ زنبور، داستان واقعی جاسوسان کوبایی در فلوریدا، بر مبنای کتاب آخرین سربازان جنگ سرد نوشتل فرناندو مورایس، به کارگردانی الیویه آسایاس، بازی خواهند کرد. (منبع: Variety)

کارا دلوین، دن استیونس، اریک استولتز و ویرجینیا مدسن به الیزابت ماس، امبر هرد، اشلی بنسن و اگنس دین پیوستند تا در بوی او به کارگردانی و نوشتۀ الکس راس پری بازی نمایند. (منبع: Variety)

دن استیونس برای بازی در نقطۀ آبی کمرنگ به کارگردانی نوآ هالی به ناتالی پورتمن، جان هم و ززی بیتز پیوست. (منبع: Variety)

آری فولمن پسر اسب سوار، اقتباسی از رمان پرفروش روپرت آیزاکسن، را با بازی لئا سیدو و یوئل کینامان کارگردانی خواهد نمود. (منبع: Variety)

بردلی کوپر در فیلمی زندگینامه ای دربارۀ لئونارد برنستاین آهنگساز، بازی و آن را کارگردانی نیز خواهد نمود. این خبر مربوط به یک هفته بعد از اعلام ساخت فیلمی دربارۀ برنستاین با بازی جیک جیلنهال است. (منبع: Deadline)

دیوید گوردن در حال تبادل نظر برای کارگردانی فیلم جدیدی بر اساس کتاب روشنایی های شنبه شب نوشتۀ باز بیسینجر است. (منبع: Variety)

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: برترین ها
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27361

به "جدیدترین فیلم های سینمایی جهان اینجاست (79)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین فیلم های سینمایی جهان اینجاست (79)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید