حادثه در گردنه آهوان سمنان، نجات راننده محبوس از میان شعله های آتش

به گزارش مجله سرگرمی، سعید اسماعیل پور در تبادل نظر با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه در پی تماس خودروهای عبوری در محور دامغان-سمنان با سامانه 125 مبنی بر تصادف دو خودرو کامیون خاور و تریلی در گردنه آهوان بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل موردنظر اعزام شدند، ابراز داشت: این حادثه در ساعت 2:50 دقیقه بامداد به سامانه 125 اعلام شد که پس از رسیدن نیروها در گام نخست اقدامات اولیه و ایمن سازی صورت گرفت.

حادثه در گردنه آهوان سمنان، نجات راننده محبوس از میان شعله های آتش

وی اضافه نمود: در این حادثه کامیونت خاور براثر سرعت زیاد و عدم کنترل راننده از پشت با تریلی برخورد نموده و هم زمان طعمه حریق شده بود که این حادثه محبوس شدن راننده خاور در خودرو را به همراه داشت.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان بابیان اینکه در این حادثه سرنشین خودرو خاور که مردی حدود 55 ساله بود توسط نیروهای آتش نشانی امدادرسانی شد، ابراز داشت: علاوه بر آتش نشانی، اورژانس و نیروهای انتظامی نیز حضور داشتند که بعد از نجات وی توسط تجهیزات امداد و نجات فرد مصدوم به عوامل امدادی تحویل داده شد.

اسماعیل پور در ادامه توضیح داد: یک دستگاه خودرو به همراه دو نفر آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه حضور داشتند که با سرعت عمل و اقدام به موقع آتش نشانان ایستگاه شماره سه عملیات با موفقیت به سرانجام رسید.

وی اضافه نمود: با توجه به برفی و بارانی بودن محورها از رانندگان تقاضا داریم تا سرعت مطمئن را رعایت و با رعایت قوانین هدایت رانندگی تردد نمایند تا شاهد حوادث تلخ و بروز خسارات سنگین جانی و اقتصادی به هم وطنان نباشیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10297

به "حادثه در گردنه آهوان سمنان، نجات راننده محبوس از میان شعله های آتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه در گردنه آهوان سمنان، نجات راننده محبوس از میان شعله های آتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید