خبرنگاران گل محمدی: قهرمان شدیم اما با همه توان بازی می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، ساری - خبرنگاران- سرمربی پرسپولیس بابیان اینکه بازی مقابل نساجی مازندران آسان نیست، گفت: درست است که ما قهرمان شدیم اما فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

خبرنگاران گل محمدی: قهرمان شدیم اما با همه توان بازی می کنیم

به گزارش باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس که به نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران نرسید، در سخنانی گفت: از همه اصحاب رسانه بابت اینکه حضوری نمی توانم مصاحبه کنم عذر خواهی می کنم؛ هر چند که اگر هم حضور داشتم به خاطر مسائل پیش آمده و بنا به خواسته باشگاه امکان صحبت مقابل دوربین های تلوزیون را نداشتم.

وی درباره بازی روز شنبه تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: فردا مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم. آنها فوتبال زیبا و خوبی را به نمایش می گذارند. باید به آقای فکری و همکارانش تبریک بگویم چرا که نساجی فوتبال خیلی خوبی ارائه می دهد.

وی خاطر نشان کرد: بازی مقابل نساجی بازی راحتی برای ما نخواهد بود اما ما پرسپولیس هستیم و مقابل هر تیمی برای دریافت سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: درست است که ما قهرمان شدیم اما فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد.دوست دارم طرفدار ما از بازی بچه های تیم لذت ببرند؛ هر چند آنها در استادیوم حضور فیزیکی ندارند اما ما آنها را در قلب خودمان حس می کنیم.

گل محمدی اضافه کرد: از اینکه برای سومین بار در فصل جاری باید در این شهر و استادیوم شهید وطنی حضور پیدا کنم واقعا خوشحالم. من خاطرات خوبی با این شهر و مردم آن دارم و هرگز این خاطرات را فراموش نخواهم کرد. با افتخار می گویم که من زمانی مربی این باشگاه بودم. برای مردم و تیم نساجی آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس فردا شنبه (11 مرداد) در قائمشهر در جریان رقابت های هفته بیست وهفتم لیگ نوزدهم برتر، به مصاف هم می فرایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103004

به "خبرنگاران گل محمدی: قهرمان شدیم اما با همه توان بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: قهرمان شدیم اما با همه توان بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید