خداحافظی گریزمان از اتلتیکو مادرید

به گزارش مجله سرگرمی، آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی در خاتمه فصل از اتلتیکو مادرید جدا می گردد.

خداحافظی گریزمان از اتلتیکو مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، مهاجم فرانسوی در جلسه ای که عصر سه شنبه میان اعضای باشگاه و دیگو پابلو سیمئونه برگزار گردید اظهار داشت از اتلتیکو در خاتمه فصل جدا می گردد. بازیکن فرانسوی که فصل گذشته قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد (دریافت دستمزد 23 میلیون یورو) به تیم آینده اش اشاره ای نکرد. باشگاه مادریدی به وسیله توئیترش جدایی ستاره اش را به صورت رسمی اظهار داشت.

ابهام ها درباره آینده گریزمان این بار به واقعیت پیوست. دوران او به عنوان ستاره اتلتیکو به خاتمه خواهد رسید. او در این پنج فصل برترین گلزن تیمش بود. فصل گذشته نزدیک به امضای قرارداد با بارسلونا بود. به نظر می رسد فصل آینده این اتفاق رخ دهد. البته پاری سن ژرمن نیز خواستار او است.

گریزمان در یک ویدئو که توئیتر اتلتیکو منتشر کرد با طرفداران خداحافظی کرد. مهاجم فرانسوی گفت: بعد از صحبت با سیمئونه و اعضای باشگاه می خواهم با شما طرفداران صحبت کنم که همواره به من لطف داشتید. تصمیم گرفته ام باشگاه را ترک کنم. می خواهم چالش های دیگری را تجربه کنم. از همه به خاطر حمایت هایشان در این پنج سال تشکر می کنم. من در این تیم توانستم نخستین و مهم ترین جام هایم را به دست آورم. سال های فوق العاده ای بود و همواره آن ها را به خاطر خواهم آورد. به خاطر همه چیز از شما تشکر می کنم . شما در قلب من جای دارید. روزهای خیلی خوبی را در اینجا گذراندم. تمام کوشش خود را در میادین به کار بردم و سعی کردم پسر خوبی باشم.

ستاره فرانسوی در فصل گذشته توانست به همراه اتلتیکو قهرمان لیگ اروپا گردد و در تابستان با شکست رئال مادرید فاتح سوپرجام گردد. با این حال در این فصل هیچ جامی کسب نکرد. اتلتیکو در لالیگا نایب قهرمان شد. در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از یوونتوس مغلوب شد و از صعود به دور بعد باز ماند. همچنین در کوپا دل ری حذف شد.

گریزمان شنبه هفته آینده برای آخرین بار با پیراهن اتلتیکو به میدان می رود. این دیدار از هفته سی و هشتم لالیگا برابر لوانته برگزار می گردد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23722

به "خداحافظی گریزمان از اتلتیکو مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی گریزمان از اتلتیکو مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید