دوربین ال جی V60 در تست DxOMark امتیاز ناامیدکننده ای دریافت کرد

به گزارش مجله سرگرمی، ال جی با وجود اینکه در زمینه دوربین موبایل نوآوری های زیادی عملی کرده و مثلا برای نخستین بار دوربین اولترا واید را در یک گوشی ارائه کرد، اما دوربین گوشی های این شرکت حداقل در سال های اخیر نتوانسته اند توجهات زیادی را جلب کنند. حالا سایت DxOMark دوربین گوشی ال جی V60 را بررسی کرده که در نهایت این دوربین امتیاز ناامیدکننده ای دریافت کرده است.

دوربین ال جی V60 در تست DxOMark امتیاز ناامیدکننده ای دریافت کرد

ال جی V60 از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بهره می برد و در کنار آن دوربین اولترا واید 13 مگاپیکسلی و سنسور ToF دیده می شود. در محیط های روشن، دوربین این گوشی پیروز به ثبت عکس های دارای نوردهی و گستره دینامیکی مناسبی می شود اما در برخی موقعیت ها عکس ها از کنتراست چندان خوبی بهره نمی برند. در مقایسه با دیگر رقبا، دوربین این گوشی حتی در محیط های روشن نویز قابل توجهی را ثبت می کند و فوکوس اتوماتیک هم نسبت به رقبا دقیق اما کند محسوب می شود.

باید خاطرنشان کنیم بسیاری از گوشی های پرچم دار از دوربین زوم بهره می برند ولی این گوشی فاقد چنین دوربینی است و به همین خاطر نمی تواند توجه طرفداران بهره گیری از زوم اپتیکال را جلب کند. هنگام استفاده از دوربین اولترا واید مقادیر زیادی نویز و البته کمبود جزییات باعث می شود با تصاویر جذابی سروکار نداشته باشیم و هنگام استفاده از فلش اتوماتیک هم با نوردهی ناهماهنگ روبرو می شویم.

برای فیلمبرداری هم نوردهی این دوربین در بیشتر مواقع دقیق است و باید به عملکرد مناسب تراز سفیدی و ثبت رنگ ها در شرایط نوری روشن هم اشاره کنیم. لرزشگیر هم در بیشتر شرایط عملکرد خوبی دارد ولی حین فیلمبرداری باید انتظار محدود بودن دامنه دینامیکی و پایین بودن کنتراست را داشته باشید. روی هم رفته فیلمبرداری با دوربین این گوشی عالی نیست و عملکرد معمولی دارد.

دوربین این گوشی در کل پیروز به اخذ امتیاز 100 شده که این یعنی از این لحاظ هم رده پرچم داران 2018 یا میان رده های 2020 محسوب می شود. در این میان می توانیم به مثلا گوشی های مقرون به صرفه آیفون SE 2020 و ردمی K20 پرو اشاره کنیم که علی رغم تفاوت قیمت قابل توجه بین آن ها و ال جی V60 پیروز شده اند از لحاظ عملکرد دوربین در رده بندی DxOMark در جایگاه بالاتر از این گوشی ال جی قرار بگیرند.

  • DxOMark به آیفون SE جدید امتیاز کمتری از ردمی K20 Pro داد

منبع: GSM Arena

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101918

به "دوربین ال جی V60 در تست DxOMark امتیاز ناامیدکننده ای دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین ال جی V60 در تست DxOMark امتیاز ناامیدکننده ای دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید