دو مشتری جدی پوگبا: یووه با دیبالا و رئال با بیل

به گزارش مجله سرگرمی، دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید با پیشنهاد دادن ستاره های خود به منچستریونایتد در تلاشند تا سران این باشگاه را برای فروش هافبک فرانسوی این تیم راضی نمایند.

دو مشتری جدی پوگبا: یووه با دیبالا و رئال با بیل

دو مشتری جدی پوگبا: یووه با دیبالا و رئال با بیل

نشریه گاتزتادلواسپورت مدعی شده که باشگاه یوونتوس برای خرید پل پوگبا از منچستریونایتد، میخواهد پائولو دیبالا را به این تیم بدهد اما شیاطین سرخ همچنان تأکید دارد که به رقمی زیر 150 میلیون یورو برای فروش هافبک فرانسوی شان رضایت نمی دهد.

طبق اعلام این نشریه، یوونتوس همچنان با مینو رایولا، مدیربرنامه های پوگبا در تماس است تا طرفین راهی برای رسیدن به توافق پیدا نمایند.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس آماده است برای پس دریافت پوگبا، پائولو دیبالا به علاوه 60 تا 70 میلیون یورو به منچستریونایتد بپردازد اما ظاهراً اد وودوارد، مدیر اجرایی من یونایتد به هیچ چیزی جز دریافت 150 میلیون یورو رضایت نمی دهد. این در حالیست که در فصول گذشته اعلام شد منچستریونایتد یکی از مشتریان دیبالا است.

از سوی دیگر مارکا نیز از تمایل رئال برای واگذار کردن گرت بیل به یونایتد در ازای خرید پوگبا اطلاع داد. مشکل اصلی رئالی ها نیز این است که بیل حاضر به جدایی نیست و از سوی دیگر مدیران باشگاه انگلیسی نیز تمایل چندانی به خرید ستاره ولزی افول نموده و دائما مصدوم رئال ندارند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30467

به "دو مشتری جدی پوگبا: یووه با دیبالا و رئال با بیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو مشتری جدی پوگبا: یووه با دیبالا و رئال با بیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید