ربات ها می توانند ریسک پذیری کاربران را به شدت افزایش دهند

به گزارش مجله سرگرمی، محققان با انجام آزمایش های اخیر خود متوجه شده اند ربات ها می توانند ریسک پذیری کاربران را به شدت افزایش دهند.

ربات ها می توانند ریسک پذیری کاربران را به شدت افزایش دهند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران،تحقیقات جدید نشان می دهد که ربات های هوشمند می توانند افراد را به انجام ریسک های جدید ترغیب نمایند و شجاعت آن ها را افزایش دهند. یانیو هنوچ، یکی از محققان پروژه مدیریت ریسک از دانشگاه ساوت همپتون در رابطه با تحقیق های انجام شده گفت: ما می دانیم که اعمال فشارهای همسان می تواند رفتارهایی که منجر به انجام ریسک می شوند را افزایش دهند. با افزایش ارتباط انسان با دنیای فناوری از راه های فیزیکی و اینترنتی، این یک امر مهم است که ما از تاثیر فناوری بر روی رفتارهای انسان باخبر شویم.

در تحقیق جدید 180 دانش آموز آزمایش BART را صورت دادند. در این آزمایش رایانه از کاربران می خواهد تا با فشار دادن کلید های تعیین یک بادکنک را به نمایش درآورند. با هر بار فشار دوباره کلید مخصوص بادکنک نمایان شده باد می گردد و همچنین یک سکه به حساب مجازی شرکت نماینده اضافه می گردد.

نکته قابل توجه این آزمایش آن است که بادکنک مورد نظر احتمال انفجار دارد و کاربرانی که بیش از اندازه آن را باد نمایند نه تنها بادکنک خود را از دست می دهند بلکه سکه های دریافتی آن ها نیز حذف می شوند. کاربران طی این آزمایش می توانند پیش از نابودی بادکنک سکه های خود را برداشته و مرحله بعدی را شروع نمایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123689

به "ربات ها می توانند ریسک پذیری کاربران را به شدت افزایش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات ها می توانند ریسک پذیری کاربران را به شدت افزایش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید