رودی جولیانی از سفر به اوکراین منصرف شد

به گزارش مجله سرگرمی، وکیل رئیس جمهوری آمریکا که اخیرا برای سفر به اوکراین و کمک به کمپین انتخاباتی موکلش تصمیم گرفته بود، منصرف شده است.

رودی جولیانی از سفر به اوکراین منصرف شد

به گزارش خبرنگاران، رودی جولیانی وکیل رئیس جمهوری آمریکا به فاکس نیوز گفت دیگر برنامه ای برای سفر به اوکراین ندارد. این در حالی است که او چند روز پیشتر این خبر را اعلام کرده بود.

جولیانی پنج شنبه به نیویورک تایمز گفته بود برای ترغیب دولت منتخب ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری جدید اوکراین جهت تقویت تحقیقاتی که ممکن است به نفع کمپین انتخاباتی 2020 ترامپ باشد، به اوکراین سفر خواهد کرد.

یکی از نگرانی ها، انتشار اطلاعات منفی درباره پل مانافورت، مدیر سابق کمپین انتخاباتی ترامپ در رابطه با تحقیقات بازرس رابرت مولر روی همدستی ادعایی روسیه در تیم ترامپ و مداخله در انتخابات ریاست جمهوری 2016 بود. مورد دیگر، نقش جو بایدن در زمان نامزدی برای انتخابات در اخراج یک دادستان اوکراینی است که درباره کسب و کار مرتبط با هانتر بایدن، پسر او تحقیق می کرد.

رودی جولیانی شامگاه جمعه گفت: تصمیم گرفتم به اوکراین نروم... سفری در کار نیست.

او همچنین توضیح داد که مقام های اوکراینی تحقیقات درباره اینکه اوکراینی ها چطور به حزب دموکرات آمریکا کمک کردند و کمپین 2016 هیلاری کلینتون اطلاعات غلط و کثیف علیه ترامپ به دست آورد، بررسی می کنند.

جولیانی گفته بود: ما در انتخابات دخالت نکردیم، ما در تحقیقات مداخله می کنیم که حق آن را داریم. هیچ چیز غیر قانونی درباره آن وجود ندارد. من از مقام های اوکراینی خواهم خواست تا تحقیقاتی که نتایجش به نفع موکل من است و ممکن است به نفع دولت من هم باشد، متوقف نکنند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23078

به "رودی جولیانی از سفر به اوکراین منصرف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رودی جولیانی از سفر به اوکراین منصرف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید