رونمایی از مشتری جدید طارمی

به گزارش مجله سرگرمی، طارمی مشتری تازه ای پیدا نموده و باشگاه فولاد که با حضور افشین قطبی، نشان داده که برنامه های بزرگی برای آینده باشگاه دارد، زمزمه هایی درباره جذب طارمی را هم سر داده است.

رونمایی از مشتری جدید طارمی

به گزارش خبرنگاران ، درست از همان زمان که زمزمه هایی درباره نارضایتی باشگاه الغرافه از عملکرد مهدی طارمی مطرح شد، پیشنهاد باشگاه های ایرانی برای این بازیکن هم راه خود را به رسانه ها باز نموده است.

طارمی این روزها حسابی تحت فشار است. مثل همیشه در موقعیت سازی فوق العاده است اما نمی تواند موقعیت هایش را به گل تبدیل کند. قطری ها هم خیلی صبر و تحمل ندارند که منتظر بمانند تا طارمی گل بزند.

به دنبال همین موضوع بود که بحث مذاکره او با باشگاه تراکتورسازی در برهه ای جدی شد. تراکتورسازی که استوکس و اروین را از دست داده بود، به سراغ مهدی طارمی رفته بود و ظاهراً مذاکراتی هم با او داشت.

حالا طارمی مشتری تازه ای پیدا نموده و باشگاه فولاد که با حضور افشین قطبی، نشان داده که برنامه های بزرگی برای آینده باشگاه دارد، زمزمه هایی درباره جذب طارمی را هم سر داده است. فولادی ها در خط حمله خود مشکل دارند و در کوشش هستند تا برای برطرف این مشکل طارمی را به خدمت بگیرند.

160 - 11

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7582

به "رونمایی از مشتری جدید طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از مشتری جدید طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید