ستاد جشنواره زمستانی سرعین تشکیل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ستاد جشنواره زمستانی سرعین در معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی تشکیل می گردد.

ستاد جشنواره زمستانی سرعین تشکیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز یکشنبه 13 آبان 97 در دیدار با فرماندار سرعین، توضیح داد: ستاد جشنواره زمستانی سرعین در معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی تشکیل می گردد.

او با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری فرمانداری سرعین و دیگر دستگاه های استان برگزار خواهد شد، اضافه نمود: لزوم ایجاد نمایشگاه دایمی صنایع دستی در شهر سرعین باعث شد تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ گردد و این نمایشگاه از ابتدای سال آینده در این شهر برپا می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل توضیح داد: مخاطبان جشنواره سرعین باید خارج از استان باشد تا بتوانیم میزان تاثیرگذاری آن را در جذب گردشگر به حداکثر برسانیم.

فلاحی در خصوص آخرین وضعیت روستای تاریخی کنزق نیز اضافه نمود: از محل زیرساخت های اعتباری برای جاده روستای کنزق و همچنین از محل اعتبارات میراث فرهنگی برای استحکام غارهای تاریخی اعتباری در نظر گرفته شده است.

در این جلسه همچنین فرماندار سرعین تاکید نمود: اقدامات اداره کل میراث فرهنگی در توسعه گردشگری در استان اردبیل به ویژه احیای روستای تاریخی کنزق سرعین ستودنی است.

حسن حسن پور توضیح داد: طرح هادی روستای کنزق در حال نهایی شدن است اما این طرح قابل تغییر است و امیدواریم بتوانیم نظرات کارشناسان و انتظارات مردم در این زمینه تامین گردد.

فرماندار سرعین اضافه نمود: تاکید استاندار اردبیل بر برگزاری جشنواره زمستانی سرعین و قابلیت های این شهرستان باعث شده تا این جشنوراه را سال جاری با توان بیشتر و برنامه ریزی بهتر انجام دهیم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5869

به "ستاد جشنواره زمستانی سرعین تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد جشنواره زمستانی سرعین تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید