شناسایی عوامل شهادت محیط بان هرمزگانی در کمتر از دو ساعت

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/هرمزگان فرمانده انتظامی استان ازشناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز که یکی از محیط بانان وظیفه شناس شهرستان بندرلنگه را به شهادت رسانده بود در کمتر از دو ساعت خبر داد.

شناسایی عوامل شهادت محیط بان هرمزگانی در کمتر از دو ساعت

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(12 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه معین شد یک محیط بان در دیگری با شکارچیان غیرمجاز با شلیک سلاح شکاری به شدت مجروح و متأسفانه به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسیده است.

سردار جعفری شرح داد: در بررسی اولیه محرز شد قاتل از نزدیکان محیط بان بوده و هنگامی که این محیط بان وظیفه شناس قصد دستگیری و تحویل شکارچی غیرمجاز به مراجع قانونی را داشته با وی درگیر و با اسلحه شکاری نامبرده را مضروب کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان نمود: مأموران پیروز شدند در همان ساعات اولیه با کار اطلاعاتی و شگرد های پلیسی ، برادرقاتل و مالک سلاح غیرمجاز را دستگیر و مخفیگاه ضارب اصلی را نیز شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل محیط بان با رسیدن مأموران عرصه را برخود تنگ دیده و با شلیک گلوله به زندگی خود خاتمه می دهد.

سردار جعفری در خاتمه با اشاره به کشف 2 قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، اظهار داشت: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 107758

به "شناسایی عوامل شهادت محیط بان هرمزگانی در کمتر از دو ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی عوامل شهادت محیط بان هرمزگانی در کمتر از دو ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید