عمل به بیانیه گام دوم انقلاب تضمین آینده انقلاب اسلامی است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدرس دانشگاه ارومیه گفت: عمل به بیانیه گام دوم انقلاب تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی است.

عمل به بیانیه گام دوم انقلاب تضمین آینده انقلاب اسلامی است

فخرالدین قلی زاده امروز 12بهمن ماه در آیین افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب و بزرگداشت 12بهمن که درسالن حسینه غدیر ارومیه برگزارشد، اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یک بیانیه سراسر نور و شور و رهنمون بوده که آینده انقلاب اسلامی را تضمین می نماید.

وی بااشاره به اینکه در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب اصلی ترین موضوعی است که باید مورد تاکید وتوجه قرار گیرد، توضیح داد: مسئولان به عنوان یکی از مجریان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید آگاهی کامل به این بیانیه داشته باشند.

قلی زاده با تاکید بر اینکه در17 قسمت از بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان اشاره شده است، یادآورشد: وجود 36میلیون جوان در کشور یک پتانسیل و ظرفیت برای کشور است تا از این ظرفیت برای توسعه و آبادانی کشور استفاده گردد.

به گزارش خبرنگاران، این مدرس دانشگاه با بیان اینکه عزت، آزادی و برابری ارمغان انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: ایجاد تمدن سازی نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت مهدی آرمان اصلی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: جوانان با تفکر و رفتار جهادی باید هدف های بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی نمایند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68329

به "عمل به بیانیه گام دوم انقلاب تضمین آینده انقلاب اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمل به بیانیه گام دوم انقلاب تضمین آینده انقلاب اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید