غیبت تماشاگران کار استقلال را سخت کرد، به بازی خوب امتیاز نمی دهند

به گزارش مجله سرگرمی، شاهرخ بیانی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شرایط بد این روزهای استقلال گفت: متاسفانه نه در دربی پیروز شدیم و نه مقابل ذوب آهن به اولین برد دست پیدا کردیم. با این شرایط وضعیت استقلال روز به روز بدتر می گردد و این امتیازاتی که آبی پوشان از دست می دهند به طور حتم باعث خواهد شد همانند سه سال گذشته از قهرمانی دور و دورتر شوند.

غیبت تماشاگران کار استقلال را سخت کرد، به بازی خوب امتیاز نمی دهند

وی تاکید نمود: خیلی ها می گویند استقلال خوب بازی می نماید. ما هم معتقدیم این تیم بازیهای خوبی را از خود به نمایش می گذارد اما به تیمی که خوب بازی کند امتیاز نمی دهند و در سرانجام فصل، تیمی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد که امتیازات لازم را کسب نموده باشد.

کاپیتان پیشین استقلال با انتقاد از عملکرد سطح دفاع آبی پوشان گفت: 5 هفته از آغاز لیگ می گذرد و در تمامی هفته ها، استقلال در دقایق سرانجامی گل هایی را دریافت کرد که مانع از کسب امتیاز این تیم شد. خصوصا در برابر ذوب آهن که دو بار پیش افتاد اما نتوانست حتی برای دو دقیقه از گل های خود حفاظت کند. این نشان دهنده آن است که خط دفاع استقلال بسیار متزلزل و شکننده شده است و متاسفانه کادر فنی هم هیچ تدبیری برای این اتفاق بد ندارد.

وی در سرانجام در مورد دیدار روز آدینه استقلال برابر گل گهر سیرجان گفت: با شرایط بدی که استقلال در لیگ برتر دارد و امتیازات زیادی را از دست داده این دیدار را باید با پیروزی به سرانجام برساند البته با توجه به حکم کمیته انضباطی، این دیدار قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار گردد و این کار استقلال را سخت تر می نماید اما اگر آبی پوشان بدنبال کسب امتیازات لازم و رسیدن به بالای جدول هستند باید این دیدار را با پیروزی به سرانجام برسانند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48998

به "غیبت تماشاگران کار استقلال را سخت کرد، به بازی خوب امتیاز نمی دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت تماشاگران کار استقلال را سخت کرد، به بازی خوب امتیاز نمی دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید