ماهینی: مقصر هیچ کدام از گل ها نبودم

به گزارش مجله سرگرمی، حمیدرضا علی پور| بلافاصله بعد از شکست پرسپولیس مقابل شهرخودرو، هجوم هواداران این تیم به صفحه شخصی حسین ماهینی آغاز شد! بازیکنی که در دو بازی اخیر پرسپولیس جمعا 20 دقیقه بیشتر بازی نکرده اما خیلی ها دلیل این دو باخت را به پای او نوشته اند. کاپیتان دوم پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران به اتهامات و حواشی پاسخ داده است.

ماهینی: مقصر هیچ کدام از گل ها نبودم

* پرسپولیس در 6بازی 3بار باخته و از صدر جدول فاصله گرفته است. شرایط را چطور می بینی؟

ما هم از این اتفاق ناراحت هستیم. تقریبا در همه بازی ها خوب بازی کردیم و شرایط تیم هر روز بهتر می شود. اما فقط با بدشانسی نتوانستیم نتیجه بگیریم. هم کادر فنی تغییر کرده بود و هم بازی های سختی را در هفته های ابتدایی پشت سر گذاشتیم. با این حال بد بازی نکردیم و البته توانستیم داربی را هم ببریم که اتفاق خیلی خوبی بود.

* تغییر کادر فنی چقدر در نتایج پرسپولیس نقش داشت؟

به نظر من هر کادر جدیدی که می آید به زمان احتیاج دارد تا بتواند تاکتیک های خود را به تیم دیکته کند. به خصوص که کادر فنی سابق پرسپولیس 5سال در تیم حضور داشت. باید به کالدرون هم زمان داده شود تا به شناخت کافی برسد. کالدرون مربی بسیار خوبی است و کارنامه اش هم کاملا مشخص است. او احتیاجی به تعریف من ندارد. کالدرون آدم خیلی خوبی هم هست و مطمئنا در بازی های آینده می تواند خودش را نشان دهد.

* بعد از مصدومیتی که داشتی شرایطت چگونه است؟

خدا را شکر کاملا بهبود پیدا کرده ام و می توانم به پرسپولیس کمک کنم. امیدوارم بتوانم این کار را انجام دهم.

* بعد از شکست برابر شهرخودرو، هجمه زیادی علیه تو شکل گرفت!

واقعا نمی دانم چرا این رخ داد. من در این بازی فقط 3دقیقه در میدان بودم و جلوی سانتر حریف را گرفتم که تبدیل به کرنر شد. در یک بازی 10کرنر پیش می آید و نمی شود که بازی کرنر نداشته باشد! در بازی سپاهان هم 10دقیقه بازی کردم و گل هایی که پرسپولیس خورد از جای دیگری بود و من باز هم تقصیری نداشتم. با این وضعیت خودم هم مانده ام که دلیل این هجمه و توهین ها چیست. البته من اصلا به این مسائل فکر نمی کنم. بازیکن کم تجربه ای نیستم که این هجمه ها روی من تأثیر بگذارد و تمام تلاش خودم را انجام می دهم که بتوانم به تیم کمک کنم.

* مصاحبه کالدرون درخصوص سیدجلال و شایعه اینکه حسینی خودش را به مصدومیت زده هم خیلی سروصدا به پا کرد. جریان چه بود؟

در قضیه سیدجلال بعضی از دوستان شیطنت کردند. آنها خیر و صلاح پرسپولیس را نمی خواهند. همه می دانند که جلال چقدر در سال های گذشته به تیم کمک کرده است. او هیچ وقت برای بازی کردن یا نکردن خودش را به مصدومیت نمی زند. من مصاحبه کالدرون را در آخر بازی دیدم و اتفاقا معتقدم حرف بدی نزد. او گفت بازیکنی که 2هفته به خاطر مصدومیت تمرین نکرده نمی تواند بازی کند و این موضوع در مورد تمام فوتبالیست ها صدق می کند. اما بعضی ها به دنبال شیطنت کردن هستند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50168

به "ماهینی: مقصر هیچ کدام از گل ها نبودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهینی: مقصر هیچ کدام از گل ها نبودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید