مجوز 30 طرح سرمایه گذاری در آذربایجان غربی صادر شده است

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: مجوز 30 طرح سرمایه گذاری با حجم بالغ بر چهار هزار و 500 میلیارد ریال در سطح استان صادر شده است.

مجوز 30 طرح سرمایه گذاری در آذربایجان غربی صادر شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی، جلیل جباری، مدیر کل استان با تقدیر و قدردانی از اصحاب رسانه و فعالین مجازی در نشست کمیته تبلغات و بازاریابی گردشگری در فضای مجازی که با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان آذربایجان غربی در سالن آمفی تئاتر اداره کل صبح امروز برگزار گردید، اظهار کرد: مجوز 30 طرح سرمایه گذاری با حجم بالغ بر چهار هزار و 500 میلیارد ریال در سطح استان صادر شده است.

این مقام مسوول با بیان اینکه پورتال اداره کل میراث برای معرفی آثار گردشگری استان آذربایجان غربی تا عید تکمیل تر می گردد، اضافه کرد: ما باید بتوانیم با یاری شما اصحاب رسانه و فعالین عرصه مجازی برای مسافرت مردم به غرب و شمالغرب کشور ذائقه سفر را در بین گردشگران ایرانی به سمت استان آذربایجان غربی تغییر دهیم.

او اعلام کرد: در بحث فراوری فیلم برای همه شهرستان های استان که بتواند ظرفیت ها را به سه زبان ترکی استانبولی ، فارسی، انگلیسی معرفی کند با صدا وسیمای استان قرارداد بسته شده است.

جباری گفت: امروزه به واسطه پدیده جهانی شدن و گسترش روز افزون فضاهای مجازی و با ایجاد مولفه هایی همچون شاهراهای اطلاعاتی، کانال های جدید تبلیغ و فرصت ها و مدل های تجاری جدید، بعضی از کشورها سعی در استفاده از فرصت های بوجود آمده توسط این فضاهای مجازی دارند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ادامه داد: اینترنت به عنوان یک فضای مجازی در صنعت گردشگری نقش موثری داشته و با توجه به این اثرات و نوآوری های محتمل فرصت هایی را در صنعت گردشگری می توان ایجاد که نمود که منجر به صنعت گردشگری صنعتی پویا و در حال رشد باشد.

او تاکید نمود: موضوع گردشگری روستایی دربین مسئولین و ارگان های مربوطه باید مورد توجه ویژه قرار گرفته چرا که بعضی از مسافران علاقه وافری برای سفر به طبیعت های بکر و دست نیافتنی دارند.

جباری توضیح داد: در اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت های بالقوه استان آذربایجان غربی در زمینه گردشگری ضعیف عمل کردیم و بخشی از معرفی این ظرفیت ها و قابلیت ها را فضای مجازی و اصحاب رسانه برعهده دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی اضافه کرد: در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان آذربایجان غربی از سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی حمایت می کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در توسعه آن بسیار مهم بوده ، مطرح نمود: آذربایجان غربی به عنوان استان پایلوت گردشگری در غرب کشور انتخاب شده است و در طی برگزاری نشست های رو گذشته مذکور طرح های مختلف برای توسعه گردشگری در استان های غرب کشور مطرح شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41355

به "مجوز 30 طرح سرمایه گذاری در آذربایجان غربی صادر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز 30 طرح سرمایه گذاری در آذربایجان غربی صادر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید