محکومیت خلبان آمریکایی به زندان در سنگاپور به جرم نقض قرنطینه

به گزارش مجله سرگرمی، یک خلبان هواپیمای باربری آمریکایی در سنگاپور به دلیل نقض قرنطینه به چهار هفته زندان محکوم شده است.

محکومیت خلبان آمریکایی به زندان در سنگاپور به جرم نقض قرنطینه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دوگان یرگان خلبان شرکت باربری فدکس به تحمل چهار هفته زندان در سنگاپور محکوم شد.

بنابر گفته وکیل یرگان، دلیل محکومیت این خلبان ترک اتاق خود در هتل بوده که برخلاف قوانین قرنطینه در سنگاپور محسوب می گردد.

سنگاپور شاهد گسترده شیوع ویروس کرونا است. بر اساس آمار رسمی تا به امروز، 26 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که 90 درصد آنها شامل کارگران خارجی ساکن در خوابگاه ها می شوند.

در پی شیوع ویروس کرونا، دولت سنگاپور برای کسانی که قواعد قرنطینه را نقض می نمایند، ماسک به دهان نمی زنند و یا فاصله اجتماعی را مراعات نمی نمایند مجازات هایی در نظر گرفته است. اگر کسی در این رابطه مجرم شناخته گردد، حداکثر تا 6 ماه زندانی می گردد و یا در حدود هفت هزار دلار جریمه می گردد.

بنابر گفته وکیل مدافع خلبان آمریکایی، یرگان به همراه دو نفر از همکاران خود به یک هتل فرودگاه منتقل شده بودند تا 14 روز در قرنطینه باشند اما وی برای خرید ماسک و دماسنج از هتل خارج می گردد.

یرگان اولین خارجی است که در سنگاپور به دلیل نقض قرنطینه محکوم می گردد. پیش از این چندین سنگاپوری به دلیل ترک خانه های خود به پنج الی 6 هفته زندان محکوم شده بودند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90827

به "محکومیت خلبان آمریکایی به زندان در سنگاپور به جرم نقض قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت خلبان آمریکایی به زندان در سنگاپور به جرم نقض قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید