مهدی بی باک: باید کادر فنی تیم ملی تکواندو با حضور یک مربی آنالیزور تقویت گردد، مسائل روحی و روانی بازیکنان را قبول ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی بی باک، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان معتقد است که کادر فنی فعلی این تیم باید با حضور یک مربی آنالیزور تقویت گردد.

مهدی بی باک: باید کادر فنی تیم ملی تکواندو با حضور یک مربی آنالیزور تقویت گردد، مسائل روحی و روانی بازیکنان را قبول ندارم

مهدی بی باک در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد عملکرد ملی پوشان تکواندوی ایران در فینال مسابقات گرندپری گفت: درباره عملکرد بچه ها صحبت نمی کنم، چرا که اگر هر حرفی بزنم به عده ای بر خواهد خورد. مسابقات فینال گرندپری با توجه به امتیازاتی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و در این دوره نیز رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار گردید. من نیز برای تماشای مسابقات به امارات رفته بودم تا از جو مسابقات دور نباشم.

وی در خصوص روند و عملکرد تیم ملی تکواندوی کشورمان هم گفت: در این خصوص نظری ندارم، اما احساس می کنم در این شرایط بچه ها احتیاجمند روحیه هستند. در این مسابقات نیز بچه ها تنها چند اشتباه استراتژیک داشتند. تکواندوی جهان در حال پیشرفت است و اگر ما بخواهیم با تکواندوی جهان پیش برویم و در المپیک به مدال دست پیدا کنیم، باید سنگ محک ما مسابقات گرندپری باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو در خصوص مقایسه سطح تکواندوی ایران با تکواندوی حال حاضر جهان گفت: ما خیلی با تکواندوی سطح اول جهان فاصله نداریم، اما احتیاج به یک کار گروه خیلی قوی داریم. باید کادر فنی تیم ملی تقویت گردد و فکر می کنم مهمترین بخش این کار گروه نیز حضور یک مربی بررسیور در کنار کادر فنی تیم ملی است، مربی بررسیوری که سرمربی تیم ملی بتواند به او اطمینان کند. جهانی تکواندو، جهانی بررسی شده است و هر کشوری بتواند بهتر حریفان را بررسی و شناسایی کند، نتیجه بهتری نیز کسب خواهد نمود.

بی باک اعلام کرد: در حال حاضر هر دو ماه یک بار بهترین بازیکنان تکواندوی جهان با هم مبارزه می نمایند و در این فاصله هر ورزشکاری بتواند بررسی بهتری از حریفان خود داشته باشد نتایج بهتری نیز کسب خواهد نمود. اگر ما نیز بررسی و شناخت بهتری از حریفان و بازیکنان خود داشته باشیم قطعاً امکان کسب نتایج بهتر را خواهیم داشت.

وی در واکنش به صحبت هایی که مبنی بر مسائل روحی و روانی بازیکنان تیم ملی مطرح شده است، عنوان نمود: اصلاً اعتقاد ندارم که بازیکنان ما مسائل روحی و روانی دارند. بازیکنان تیم ملی در زمان حضور من در تیم ملی فشار زیادی را روی خود احساس می کردند، اما در حال حاضر این فشار وجود ندارد. در زمان من هر هفته جلسات شورای فنی برگزار و بازیکنان بازخواست می شدند. این مسئله باعث می شد فشار زیادی روی آنها باشد.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو اعلام کرد: حتی بعد از کسب مقام سوم مسابقات جهانی نیز به گونه ای به آن پرداخته شد که انگار هیچ اتفاقی رخ نداده است. در مسابقات گرندپری نیز با وجود دست های خالی، فشار زیادی روی ما بود. در حال حاضر این فشار وجود ندارد و این را که می گویند روی سجاد مردانی و فرزان عاشورزاده فشار است، قبول ندارم و فکر نمی کنم روی آنها فشار روحی و روانی باشد.

بی باک در خاتمه گفت: فرزان در مسابقات فینال گرندپری عملکرد خوبی داشت و مقابل حریف ایتالیایی روی یک اشتباه اشتراتژیک نتیجه را واگذار کرد. باید کادر فنی تیم ملی تقویت گردد و مهمترین اصل نیز احتیاج به حضور یک مربی بررسیور است که به کادر فنی یاری فکری کند. اصلاً قبول ندارم بچه ها از لحاظ روحی دچار مشکل هستند و به نظرم خیلی فشارها کمتر شده است.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7389

به "مهدی بی باک: باید کادر فنی تیم ملی تکواندو با حضور یک مربی آنالیزور تقویت گردد، مسائل روحی و روانی بازیکنان را قبول ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی بی باک: باید کادر فنی تیم ملی تکواندو با حضور یک مربی آنالیزور تقویت گردد، مسائل روحی و روانی بازیکنان را قبول ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید