وجود 4 درصد خودروهای کشور در استان کرمان

به گزارش مجله سرگرمی، حمید تعیین زاده در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه 40 درصد فوت شدگان در معابر درون شهری عابران پیاده هستند، اظهار کرد: بعضی از پل های عابر پیاده مکانیزه و مناسب برای عبور سالمندان نیست و جاه هایی که پیاده رو به خیابان منتهی می گردد برای عابران مناسب سازی نشده است.

وجود 4 درصد خودروهای کشور در استان کرمان

وی توضیح داد: این عوامل باعث تصادف عابران پیاده می گردد ضمن این که سرعت خودروها نیز عامل مهمی برای تصادف وبه خطر افتادن جان عابران پیاده است.

تعیین زاده با اشاره به نصب دوربین ثبت تخلفات رانندگی در شهر کرمان توضیح داد: این دوربین ها با همکاری شهرداری و استانداری کرمان نصب شده و به پلیس در کنترل سرعت خودروها در معابر درون شهری یاری زیادی می نماید.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان کرمان با اشاره به این که در فاز اول 110 دستگاه دوربین در شهر کرمان باید نصب گردد، گفت: دوربین ها به فرهنگ رانندگی یاری زیادی می نماید بنابراین من به عنوان شهروند و هم پلیس هدایت و رانندگی از استانداری و شهرداری کرمان تشکر می کنم و تقاضا دارم این پروژه به سرعت ادامه پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به این که 4/3 در صد گواهی نامه داران و 4 درصد خودروهای کشور متعلق به استان کرمان است، اضافه کرد: بیش از 830 هزار دستگاه خودرو دراستان کرمان وجود دارد. بنابراین نمی توان معابر را به شکل سنتی کنترل کرد که دراین راستا نصب دوربین های کنترل سرعت به پلیس یاری می نماید تا معابر را بهتر کنترل کند.

تعیین زاده در ادامه به اجرای طرح زمستانی وهم کاری شهرداری اشاره نمود و گفت: طبق سال های گذشته از شهرداری می خواهیم با پلیس همکاری کند، بنابراین از شهرداری تقاضا داریم در صورت بارش برف و یخبندان، معابر را برای خودروها آماده کند تا حادثه ای پیش نیاید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9743

به "وجود 4 درصد خودروهای کشور در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود 4 درصد خودروهای کشور در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید