ورود جدی آتش نشانی به موضوع ایمنی کافی شاپ ها و رستوران ها

به گزارش مجله سرگرمی، سازمان آتش نشانی تهران از ورود جدی این سازمان به وضعیت ایمنی کافی شاپ ها و رستوران ها اطلاع داد.

ورود جدی آتش نشانی به موضوع ایمنی کافی شاپ ها و رستوران ها

به گزارش ایسنا مهدی داوری با اشاره به لزوم رعایت اصول ایمنی در اماکن عمومی از جمله کافی شاپ ها و رستوران ها اظهار کرد: قهوه خانه ای که اخیرا دچار حریق شد و تعدادی از شهروندان متاسفانه جان خود را از دست دادند، پیش از حادثه از سوی آتش نشانی مورد بازبینی قرار گرفته و هشدارها و دستورالعمل های لازم به آن ها اعلام شده بود.

وی ادامه داد: این اتفاق اما باعث شد ما نگاه جدی تری به رستوران ها و اماکن تجمعی این گونه داشته باشیم البته نقش شهروندان در ایمنی این اماکن را نباید فراموش کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پیش بینی تمهیدات ایمنی در این گونه اماکن چندان پیچیده نیست، اظهارکرد: با چند اقدام ساده و با چاره اندیشی برای راه های خروج و طرح فرار و البته کاهش بار اشتعال می توان از بروز حوادث سهمگین جلوگیری کرد.

داوری تاکید نمود: استفاده از گونی و گیاه های خشک در کافی شاپ ها و چوب به صورت غیر معمول، زمینه بروز خطرات را افزایش می دهد. شهروندان نیز باید خود احساس خطر و مطالبه گری نمایند و صاحبان این اماکن با اجرای چند اقدام ساده می توانند در صورت بروز خطر جان شهروندان را نجات دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر تمام سالن های سینما و تئاتر توسط سازمان آتش نشانی مورد بازدید قرار گرفته است، گفت: دستورالعمل های ایمنی برای این اماکن صادر و به آن ها تحویل داده شده است.

به گزارش شهرنوشت، وی با تاکید بر لزوم ورود جدی تر رسانه ها به موضوع ایمنی اماکن عمومی اظهارکرد: هم اکنون طرحی در منطقه 6 شهرداری تهران با همکاری آتش نشانی و شهردار این منطقه پیرامون آنالیز ایمنی اماکن گردشگری شروع شده است و به طور حتم در این منطقه متوقف نخواهد شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41933

به "ورود جدی آتش نشانی به موضوع ایمنی کافی شاپ ها و رستوران ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود جدی آتش نشانی به موضوع ایمنی کافی شاپ ها و رستوران ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید