وعده سامسونگ به کاربران گلکسی فولد: تضمین 200 هزار بار تبدیل موبایل به تبلت!

به گزارش مجله سرگرمی، سامسونگ به کاربران خود وعده داده که می توانند تا 200 هزار بار از قابلیت تبدیل موبایل به تبلت با خیال راحت استفاده نمایند. این موضوع در شرایطی مطرح می گردد که بسیاری از کاربران و کارشناسان نگرانی هایی در مورد قابلیت تبدیل موبایل به تبلت و بالعکس نشان داده اند.

وعده سامسونگ به کاربران گلکسی فولد: تضمین 200 هزار بار تبدیل موبایل به تبلت!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ می گوید نمایشگر گلکسی فولد به دقت مورد آزمون قرار گرفته و بر اساس این آزمون گلکسی فولد می تواند تا 200 هزار بار در برابر تغییر دلخواه کاربر مقاومت کند.

افزون بر این سامسونگ به شکل دقیق تری اعلام نموده که این رقم به این معناست که اگر گلکسی فولد هر روز به مدت پنج سال، صد بار باز و بسته گردد، باز هم مقاومت می نماید. با توجه به این که کمتر شخصی این حجم استفاده را از گلکسی فولد انجام می دهد پیش بینی می گردد این حجم از کاربری به رقمی فراتر از 200 هزار برسد.

اگر ادعای سامسونگ صحت داده باشد، این موضوع خبر خوبی برای کاربران گلکسی است. سامسونگ در پست وبلاگی خود در این خصوص گفت: در حالیکه میزان آزمایش ممکن است برای بعضی کاربران متفاوت باشد، اما ما بارها قدرت و کیفیت گلسی فولد را سنجیده ایم.

اما سامسونگ تنها شرکتی نیست که تلفن تاشو طراحی نموده است و دیگر شرکت ها نیز در این خصوص فعالیت هایی چشمگیر داشته اند، با این وجود، با توجه به این که شرکت سامسونگ رکورددار تعداد کاربران است، پیش بینی می گردد تعداد خریداران این محصول نیز چشمگیر باشد.

تلفن گلکسی فولد سامسونگ تا 26 آوریل با قیمت بسیار بالای 980 دلار قیمت گذاری شده است، به نظر شما آیا این محصول ارزش خرید دارد؟

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17590

به "وعده سامسونگ به کاربران گلکسی فولد: تضمین 200 هزار بار تبدیل موبایل به تبلت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده سامسونگ به کاربران گلکسی فولد: تضمین 200 هزار بار تبدیل موبایل به تبلت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید