پراندلی: نمی توانم جام جهانی را بدون بالوتلی تصور کنم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی آتزوری تاکید نمود نمی تواند تیم ملی فوتبال ایتالیا را بدون مهاجم جنجالی میلان تصور کند.

پراندلی: نمی توانم جام جهانی را بدون بالوتلی تصور کنم

به گزارش خبرنگاران، در چارچوب رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی 2014 در منطقه اروپا تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته (آدینه) در گروه B این رقابت ها در خانه دانمارک به نتیجه تساوی 2 بر 2 بسنده کرد. در این دیدار نیکلاس بندتنر(45 و 79) برای دانمارک و پابلو اوسوالدو (28) و آلبرتو آکوییلانی (90) برای ایتالیا گلزنی کردند. با این تساوی ایتالیا رکورد شکست ناپذیری اش در مرحله انتخابی جام جهانی را حفظ کرد.

چزاره پراندلی، سرمربی ایتالیا با تاکید بر اینکه شاگردانش در نیمه نخست بازی عملکرد خوبی نداشته اند به شبکه تلویزیونی رای اسپورت ایتالیا گفت: ما در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی فقط روی کار دفاعی تمرکز نموده بودیم. تیم من عادت نموده که کنترل بازی را در اختیار خود بگیرد، پس اگر این مسابقه را با شکست پشت سر می گذاشتیم دچار لطمه می شدیم. وقتی در این مسابقه آغاز به حمله کردیم چند موقعیت خوب روی دروازه دانمارک خلق کردیم. دانمارک باید بازی را می برد برای همین طبیعی بود که نسبت به ما حملات بیشتری روی دروازه مان داشته باشند اما در نهایت این ما بودیم که پیروز به کسب یک امتیاز شدیم.

سرمربی 56 ساله تیم ملی ایتالیا پیش از این دیدار هم در مورد این پرسش که آیا می توانید تیم ایتالیا را بدون ماریو بالوتلی در جام جهانی تصور کنید؟، گفته بود: قطعا خیر! مطمئنم که ماریو دیگر رفتارهای غیرعادی اش را تکرار نخواهد کرد و با آمادگی بالایی در جام جهانی حضور خواهد یافت. با او که صحبت می کردم گفت رویای اش بازی در این تورنمنت بزرگ است ولی برای تحقق این آرزو باید از جنجال سازی دست بردارد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42489

به "پراندلی: نمی توانم جام جهانی را بدون بالوتلی تصور کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: نمی توانم جام جهانی را بدون بالوتلی تصور کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید