کاراته وان اتریش، عباسعلی فینالیست شد، تلاش کاراته ایران برای کسب 2 مدال طلا و یک مدال برنز

به گزارش مجله سرگرمی، در ادامه روز دوم از مسابقات کاراته وان اتریش، حمیده عباسعلی با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت.

کاراته وان اتریش، عباسعلی فینالیست شد، تلاش کاراته ایران برای کسب 2 مدال طلا و یک مدال برنز

به گزارش خبرنگاران، روز دوم از سومین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 از صبح امروز (شنبه) در سالزبورگ اتریش پیگیری شد و حمیده عباسعلی، نماینده کاراته کشورمان با فزونی مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت تا کاراته ایران در روز پایانی مسابقات برای کسب دو مدال طلا (بهمن عسگری و حمیده عباسعلی) و یک مدال برنز (ذبیح الله پورشیب) تلاش کند.

در رقابت های وزن 68+ کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر از سد الکساندرا استوبلیوا از بلغارستان گذشت و در ادامه با نتیجه 3 بر صفر جمی چینز از تونس را شکست داد.

عباسعلی در دور سوم نیز مقابل صوفیا برولتسوا از قزاقستان پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی رسید. او در این مرحله در دیداری نزدیک با نتیجه 4 بر 3 مقابل ماریا گارسیا توری از اسپانیا به فزونی رسید و به دیدار نهایی راه یافت.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان کشورمان برای کسب مدال طلا فردا (یکشنبه) به مصاف سیلیو فراکوتی از ایتالیا می رود.

پیش از این بهمن عسگری به دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب به دیدار رده بندی وزن 84- کیلوگرم صعود کرده و فاطمه صادقی و نگین باقری در کاتا و سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و علی اصغر آسیابری در کومیته از دور مسابقات کنار رفته بودند.

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 با حضور 625 کاراته کا از 88 کشور جهان از دیروز (جمعه) در سالزبورگ اتریش آغاز شده و به مدت سه روز برگزار می شود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73411

به "کاراته وان اتریش، عباسعلی فینالیست شد، تلاش کاراته ایران برای کسب 2 مدال طلا و یک مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان اتریش، عباسعلی فینالیست شد، تلاش کاراته ایران برای کسب 2 مدال طلا و یک مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید