12 مشکل جنسی شایع که مشاور زوجین می شنوند

به گزارش مجله سرگرمی، در یک دنیای ایده آل، هر بار که رابطه جنسی برقرار می کنید، بدون هیچ مشکل جنسی انجام می گردد. متأسفانه واقعیت به این شکل کار نمی کند. همانطور که مشاور زوجین می تواند به شما بگوید، هنگامی که مشغول رابطه جنسی هستید، مسائل مختلفی ممکن است به وجود آید. خوشبختانه، آنها می دانند که چگونه 12 مسئله زیر را حل نمایند تا شما بتوانید بهترین رابطه جنسی را داشته باشید.

12 مشکل جنسی شایع که مشاور زوجین می شنوند

1. ذهن من سرگردان خواهد شد

جولی بیندمن مدیر اجرایی درمان تلفیقی واشنگتن می گوید: مراجعه نمایندگان خانم اغلب می گویند که خیلی حواسشان پرت است و نمی توانند در لحظه رابطه جنسی قرار بگیرند. این امر به ویژه برای بسکمک از مادران صادق است، زیرا فشار والدین می تواند هرگونه افکار جنسی را مسدود کند. به نظر می رسد سخت باشد اما زمانبندی رابطه جنسی ممکن است کمک کند. بیندمن می گوید: وقتی می دانید اتفاقی قرار است بیفتد، بهتر می توانید با آن سازگار شوید. فراتر از آن، امتحان کردن پوزیشن های جدید جنسی می تواند به حفظ حضور شما در لحظه کمک کند.

2. از آنجا که من یک مرد هستم، نمی توانم گرم و فعال باشم

این شایعه در خصوص چگونگی احساس ناراحتی بچه ها ، ربات های وسواس به جنس ، باعث می گردد که لطمه ای وارد گردد. گری براون درمانگر مجاز ازدواج و خانواده در لس آنجلس می گوید: وقتی با زوجین صحبت می کنم، مردان معمولاً احساس می نمایند گرفتار این تصور هستند که آنها احساس نئاندرتال ها را دارند. بسکمک فاش می نمایند که آنها واقعاً دوست دارند در اتاق خواب گرم و جذاب باشند اما واقعاً نمی دانند چگونه. با گفتن از احساسات شخصی خود، کار او را آسان تر کنید تا بتواند پویا عمل کند. همچنین وقتی او دچار کرختی می گردد، می توانید بیش از حد مهربان باشید - همه چیز در خصوص تقویت انرژی مثبت است.

3. همواره من باید شروع کنم

اگر یک نفر فکر کند که دیگری فرصت های مناسب را به اندازه کافی نادیده می گیرد، بذر کینه می تواند رشد کند. جین گریر، درمانگر ازدواج و رابطه جنسی مستقر در نیویورک می گوید: به جای انتظار برای شروع کردن از طرف شریک زندگی خود و احساس ناامیدی در عدم بروز چنین اتفاقی، می توانید خودتان این کار را انجام دهید. خودخواهی را متوقف کنید و رابطه خود را از بین نبرید و اگر طرف دیگر این معادله هستید، درک کنید که درخواست شریک زندگی شما مبنی بر اینکه شما بیشتر اوقات رابطه جنسی را شروع می کنید، واقعاً احساس دلخواهی است، بنابراین برداشتن این مرحله می تواند پیوند شما را به طرز چشمگیری تقویت کند.

4. نقد کردن

شاید این یکی را در ساعت های خوش زندگی تان هم شنیده باشید و اگر در خصوص شما صدق کند، می دانید که چقدر ناامیدنماینده است. فران والفیش روانپزشک رابطه می گوید: اگر می خواهید بلند و جدی صحبت کنید، مفید است که آنچه را که می خواهید بگویید مثبت تنظیم کنید، مانند من وقتی فلان کار را انجام می دهی خیلی دوست دارم. به این ترتیب به نظر می رسد کمتر شبیه نقد و بیشتر شبیه تشویق کاری است که طرف مقابل قبلاً انجام داده است.

5. ای کاش محبت بیشتری داشتیم

خوشبختانه، این یک مشکل جالب است. نیکی مارتینز، درمانگر مستقر در شیکاگو می گوید: هر روز باید یک چیزهایی را که در شخص مقابل قدردانی می کنید به یکدیگر بگویید. مارتینز توصیه می نماید حرکات کوچکی را که احتمالاً اعتمادتان به یکدیگر را نشان می دهد برای نشان دادن محبت در هنگام شروع دیدار در رفتار خود بگنجانید: دست دریافت دستان یکدیگر، دریافت بازوها هنگام نشستن کنار هم، مالیدن شانه های یکدیگر و مواردی از این دست.

6. ارتباط جنسی ما فاقد ارتباط عاطفی است

این همان چیزی است که براون آن را رابطه جنسی خالی می نامد که اصلاً جذاب به نظر نمی رسد. برای کمک به از بین بردن این احساس، در خارج از اتاق خواب به تقویت صمیمیت بپردازید. براون می گوید: زمان بیشتری را با هم بگذرانید، فعالیت های مشترک و جدیدی پیدا کنید که به شما کمک می نماید پیوندی ایجاد کنید و آنچه را که برای شما و شریک زندگی شما به ارمغان می آورد به روش های مختلف کشف کنید.

7. فشار برای بچه دار شدن دیوانه نماینده است

هنگامی که یک زن و شوهر هر دو با هم سعی در بچه دار شدن دارند، ممکن است مرد احساس کند که طبق تقاضای خود عمل نمی نماید. بیندمن می گوید: ارتباطات در معین چگونگی بچه دار شدن مهم است، زیرا بعضی از شرکای مرد می خواهند از تمام جزئیات مربوط به چرخه شما آگاه شوند، در حالی که دیگران ترجیح می دهند کمتر به جزئیات خاص پی ببرند. هر چه که هر دو در آن راحت هستید را انتخاب کنید بدین صورت هر دوی شما می توانید احساس هیجان را به رابطه جنسی برگردانید، حتی اگر هدف نهایی بارداری باشد. بیندمن می گوید: انجام کارهایی مانند پوشیدن لباس زیر جذاب و ارسال متن های تحریک نماینده می تواند به شما کمک کند تا بچه دار شدن هم سرگرم نماینده به نظر برسد تا اینکه مانند یک کار خسته نماینده باشد.

8. شریک زندگی من رابطه دهانی انجام نمی دهد

اگر عاشق رابطه دهانی هستید اما همسرتان از این کار امتناع می ورزد، ممکن است احساس طرد شدن داشته باشید. گریر می گوید: سپس عصبانی و ناامید می شوید و احتمالاً علاقه خود را به صمیمی بودن در رابطه جنسی از دست خواهید داد. اگر شریک زندگی شما هوادار رابطه جنسی دهانی نیست اما واقعاً آن را بسیار ارزشمند می دانید، از او بخواهید که در خصوص آن فکر کند به عنوان کاری که می تواند هر چند وقت یک بار انجام دهد تا نشان دهد که لذت بردن شما برایش مهم است. گریر می گوید: وقتی کسی حتی به میزان کم این کار را انجام دهد، همسرش به مدت طولانی احساس می نماید به او اهمیت می دهد.

9. تشکیل خانواده زندگی جنسی ما را کاملاً نابود نموده است

اگرچه کمبود خواب و استرس می تواند انگیزه جنسی شما را کاملاً مسدود کند اما همه چیز از دست نرفته است. براون می گوید: من زوج های زیادی را می شناسم که پس از تشکیل خانواده توانستند زندگی عاشقانه ای را از سر بگیرند. دریابید که آیا تدارکات مانع احساس رضایت شما می شوند یا اینکه مشکل جنسی از ابتدا فیزیکی بوده است. براون می گوید: این اغلب مربوط به نیازهای بیان نشده یا برآورده نشده برای ارتباط عاطفی و صمیمیت است. یکی از راه های بحث و مصاحبه درباره یک مسئله واقعی، معین وقت دیدار با یک درمانگر است که می تواند درباره آن با شما صحبت کند.

10. فکر می کنم شریک زندگی ام مقدر مرا نمی داند

احساس اینکه همسرتان قدر شما را نمی داند به ارتباط شما با یکدیگر آسیب می رساند که فقط مشکل را پیچیده می نماید. مارتینز می گوید: در درمان، من زوجین را به جای به بیراهه کشیدن موضوع، مستقیماً سر اصل مطلب می روم. آنها باید بشنوند، وقتی شما کدام کار را می کنید، من احساس می کنم تحقیر می شوم، بنابراین جای هیچ ابهامی نیست. این جملات من برای کمک به همسرتان در عدم احساس حمله لازم است.

11. او زود انزالی دارد

والفیش می گوید: تجربه من با بیماران دارای مشکل جنسی این است که وقتی انزال زودرس در شروع رابطه مسئله ای ایجاد می نماید - به استثنای عصبی شدن احتمالی در اولین بار - در کل مسئله به وجود می آید. اگر این اتفاق اولین بار باشد که شما دو نفر رابطه جنسی برقرار می کنید، او توصیه می نماید که احساسات خود را پنهان نگه دارید و حرکت را ادامه دهید یا اگر می توانید کارهای دیگری انجام دهید یا مشغول کاری غیرجنسی باشید. والفیش می گوید: اگر دوباره تکرار گردد، این مسئله ای است که از بین نمی رود. به آرامی او را تشویق کنید که به پزشک مراجعه کند تا مطمئن شوید علت پزشکی ندارد و در خصوص آنچه که به بدن او کمک می نماید او را کمک رسانید تا این مشکل جنسی در صورت امکان کمرنگ گردد یا از بین برود.

12. ما رابطه جنسی کافی نداریم

اشخاص اغلب پس از اتمام دوره ماه عسل، به روابط واقعی خود راه می یابند. گریر می گوید: ممکن است فردی که رابطه جنسی بیشتری می خواهد احساس محرومیت کند اما شریک زندگی او ممکن است بدون مصاحبه متوجه این موضوع نگردد. خوشبختانه سازش می تواند شما را از این مشکل جنسی شایع نجات دهد. گریر می گوید: صحبت کنید که هر کدام دوست دارید هر چند وقت یک بار از نظر جنسی فعال باشید، سپس یک برنامه تهیه کنید. یا نکته مارتینز را امتحان کنید: زمان هایی را تنظیم کنید که هم صمیمی باشید و هم لیست کاملی از مواردی را که دوست دارید امتحان کنید داشته باشید. آزمایش آنچه باعث تحریک شدن یکدیگر می گردد می تواند به شما کمک کند تا دوباره منتظر رابطه جنسی خوب باشید.

منبع:

self

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: هفت گنج
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 120435

به "12 مشکل جنسی شایع که مشاور زوجین می شنوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 مشکل جنسی شایع که مشاور زوجین می شنوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید