AFC: کدام تیم ستاره سوم را در آسیا می گیرد؟

به گزارش مجله سرگرمی، صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا به 3 تیمی اشاره نمود که می توانند سال جاری ستاره سوم خود را در لیگ قهرمانان آسیا با کسب عنوان قهرمانی به دست بیاورند.

AFC: کدام تیم ستاره سوم را در آسیا می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به خاتمه رسید و در منطقه غرب نیز از اواسط مرداد ماه پیگیری می گردد و ذوب آهن تنها نماینده فوتبال ایران باید در این مرحله روز 14 مرداد در دیدار رفت برابر الاتحاد عربستان قرار گیرد.

صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا به سه تیمی اشاره نمود که می توانند سال جاری ستاره سوم خود را در لیگ قهرمانان آسیا با کسب عنوان قهرمانی به دست بیاورند. سه تیم الاتحاد عربستان (رقیب ذوب آهن)، گوانجو اورگراند چین و اوراواردز ژاپن تیم هایی هستند که تاکنون دو عنوان قهرمانی به دست آورده اند و می توانند عنوان قهرمانی را در فصل جاری به دست بیاورند.

به گزارش خبرنگاران، از زمان آغاز لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید، تنها سه تیم ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس بودند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و هر سه تیم با راهنمایی منصور ابراهیم زاده، لوکا بوناچیچ و برانکو ایوانکوویچ شکست خوردند و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماندند تا نماینده های ایران در بین تیم های قدرتمند آسیا تنها نماینده هایی باشند که نتوانسته اند قهرمان لیگ قهرمانان شوند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46270

به "AFC: کدام تیم ستاره سوم را در آسیا می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC: کدام تیم ستاره سوم را در آسیا می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید