انتخاب داور از انجمن سینمای جوان آباده

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، زهرا رجایی، رییس انجمن سینمای جوانان ایران دفتر آباده در کنار ساعد نیک ذات و سیف الله صمدیان به داوری بخش عکس شصت و یکمین جشنواره منطقه ای سینمای جوانان ایران دعوت شد.

انتخاب داور از انجمن سینمای جوان آباده

این جشنواره با حضور استانهای گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و اردبیل، از تاریخ 23 تا 26 مردادماه به مدت 4 روز در استان اردبیل شهر مشکین شهر برگزار می شود .

زهرا رجایی از سال 84 به عنوان کارمند و از سال 89 با سمت رییس دفتر آباده مشغول فعالیت در حوزه عکاسی و فیلم کوتاه است .

وی متولد 1357 شیراز و دارای مدرک کارشناسی زیست شناسی و کارشناسی ارشد پژوهش هنر است؛ فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای از سال 76 با نقاشی آغاز کرده و شرکت در بیش از 15 نمایشگاه جمعی و انفرادی نقاشی و عکس، برپایی نمایشگاه عکس انتزاعی فصل پنجم و عکسباران، تولید دو مجموعه سرطان و پرتره معدن را نیز در کارنامه خود دارد .

کسب رتبه 18 کنکور دکترای پژوهش هنر سال 97، تالیف کتاب رامبراند، دومیه، چوبکهمگامی رئالیسم ادبی ایران معاصر با نقاشی، تدریس در دانشگاه، چاپ 12 مقاله علمی و شرکت در کنفرانس های علمی بین المللی) رم ایتالیا، برلین آلمان، لندن، تاجیکستان، استانبول ترکیه و دبی و حضور در کمیته اجرایی جشنواره های هنرهای تجسمی سال 84، فیلمنامه نویسی سال 87 و عکس سال 88 از اهم فعالیت های زهرا رجایی به شمار می آید.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: mehrnews.com
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 235

به "انتخاب داور از انجمن سینمای جوان آباده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب داور از انجمن سینمای جوان آباده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید