احتمالا این ویژگی های مهم و تازه iOS 14 شما را غافل گیر می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، در اوایل آوریل سال جاری، بعضی از ویژگی های جدید سیستم عامل iOS 14 فاش شد. اکنون کاربری به نام Hacker 34 که معمولا جزو پیشنهاددهنده های برتر به توسعه دهنده های اپل است؛ فیلمی از ویژگی های تازه این سیستم عامل منتشر نموده است که نشان می دهد باید منتظر چندین ویژگی مهم باشیم.

احتمالا این ویژگی های مهم و تازه iOS 14 شما را غافل گیر می نمایند

در این فیلم می بینیم چگونه ویجت ها به صفحه اصلی iOS افزوده می شوند یا درباره چندین ویژگی موجود در آیپد مانند Split Screen برای چند وظیفه گی یا داک های شناور صحبت می گردد که روی آیفون نیز قابل استفاده خواهند شد.

از دیگر ویژگی های جذاب و تازه ای که در این فیلم می بینیم؛ اپلیکیشن جدید سوییچر، HUD کوچک تر، صفحه نمایش همواره روشن، Emoji Bar در صفحه کلید برای بهبود کارایی و چند ارتقای نرم افزاری دیگر برای بهبود عمر باتری و پایداری بیشتر سیستم عامل است. سایت 9To5Mac می گوید به طور کلی با یک صفحه خانگی جدید و باز طراحی شده روبرو هستیم که مثلا اجازه انتخاب پس زمینه را می دهد.

گزارش های منتشر شده نشان می دهند در این نسخه از iOS شاهد یک پخش نماینده توکار واقعیت افزوده نیز خواهیم بود. پیغام رسان iMessage نیز چندین ویژگی جدید از جمله unsend را خواهد داشت و اینکه می توان فهرستی از اپلیکیشن ها را در صفحه اصلی مشاهده کرد.

ویژگی های جذابی که باید تا پاییز منتظرشان ماند

پشتیبانی بهتر از ماوس، قابلیتی به نام Pencilkit یا کارکترخوان برای خواندن نوشته های نمایش داده شده توسط اپل پنسیل و یکپارچه شدن اپلیکیشن های شخص ثالث با تصاویر پس زمینه از دیگر ویژگی هایی هستند که بعضی سایت ها مانند 9To5Mac گزارش دادند.

هنوز سیستم عامل iOS در حال توسعه است و بعید نیست شاهد ویژگی های تازه بیشتری باشیم. کارمندان و توسعه دهنده های اپل در خانه اجازه دارند با این سیستم عامل کار نمایند و بعضی مسائل را گزارش بدهند تا در نسخه اصلی برطرف شوند.

نسخه رسمی iOS 14 در ماه ژوئن و طی کنفرانس جهانی توسعه دهنده های اپل رونمایی می گردد ولی مطابق رسم و عادت همیشگی این شرکت، در همان زمان برای کاربران عادی قابل دانلود و نصب نیست. همواره نسخه جدید iOS به دست توسعه دهندگان می رسد تا در طول تابستان به طور کامل آن را آزمایش نمایند و بعد در فصل پاییز برای همه کاربران منتشر می گردد.

فیلم کاربر Hacker 34 از ویژگی های جدید iOS 14 را می توانید در این یوتیوب مشاهده کنید.

منبع

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: یک پزشک
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86643

به "احتمالا این ویژگی های مهم و تازه iOS 14 شما را غافل گیر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالا این ویژگی های مهم و تازه iOS 14 شما را غافل گیر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید