با تلفن همراهتان به کتابفروشی بروید

به گزارش مجله سرگرمی، محمدرضا نیازمند؛ مدیرمسئول اپلیکیشن قاصدک در گفت وگو با خبرنگاران ، از اجرای زیرساخت های لازم در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب استانی در بستر این اپلیکیشن اطلاع داد و بیان نمود: از آنجایی که اپلیکیشن قاصدک برپا کننده نمایشگاه کتاب استانی فارس به نمایندگی از خانه کتاب خواهد بود، زیرساخت های ما به گونه ای است که می توانیم بازدید 30 هزار نفر را در ثانیه پوشش دهیم.

با تلفن همراهتان به کتابفروشی بروید

وی اضافه نمود: در برگزاری نمایشگاه کتاب استانی فارس، در اَپ قاصدک فضایی به صورت جداگانه که صرفا بار نمایشگاهی داشته باشد، طراحی شده و فرد تنها با زدن گزینه ای می تواند به نمایشگاه برود. هم بازدیدنمایندگان و هم ناشران برای خرید و فروش می توانند به کتاب ها دسترسی داشته باشند و بازدیدنمایندگان هر آنچه که می خواهند را در آیکون سبد خرید ثبت نمایند. گفتنی است که به احتمال زیاد این نمایشگاه کتاب استانی، بین دی تا بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گفته نیازمند، نخستین ویژگی اپلیکیشن قاصدک، در اختیار گذاشتن کتاب های چاپی به سریع ترین و ارزان ترین شکل ممکن برای مخاطبان است. این اپلیکیشن بر مبنای لوکیشن کار می نماید، یعنی شما هر جایی که باشید، نزدیک ترین کتابفروشی و کتابخانه در صفحه گوشی همراهتان نماش داده خواهد شد. همچنین گزینه هایی مانند تخفیف کتابفروشی اینکه اگر کتابفروشی تخفیف بزند، در اولویت می گذارد و در آیکونی جداگانه لیست کتابفروشی های تخفیف دار برای مخاطبان به نمایش خواهد آمد.

مدیرمسئول اپلیکیشن قاصدک، اظهار کرد: تمام فرآیند و مراحلی که اَپ قاصدک طی می نماید، به صورت اتوماتیک است و کتابفروشان با اتصال به این اپلیکیشن نسبت به دریافت سفارش اقدام می نمایند که در صورت پذیرش آن، به صورت اتوماتیک این تأیید به پیک می رسد که سفارش تأیید شده را به مقصد می رساند.

pariha.ir: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

مجله 90 جعبه: مجله 90 جعبه، مجله تفریحی و آموزشی و سرگرمی

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123814

به "با تلفن همراهتان به کتابفروشی بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تلفن همراهتان به کتابفروشی بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید