خبرنگاران همکاری مردم خلخال با پلیس قابل تقدیر است

به گزارش مجله سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - فرمانده انتظامی خلخال گفت: همکاری مردم با ماموران انتظامی این شهرستان در مورد رعایت مسائل مربوط به چگونگی برگزاری آیین چهارشنبه سوری قابل تقدیر است.

خبرنگاران همکاری مردم خلخال با پلیس قابل تقدیر است

سرهنگ سیدهادی موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این آیین در همه مناطق شهرستان با آرامش برگزار گردید که حاکی از وجود از فرهنگ بالای مردم این منطقه است و انتظار از مردم ادامه همین فرایند و توجه به هشدارهای داده شده در مورد پیشگیری از ابتلا به کرونا برای گذر از بحران این بیماری جهانی است.

وی اعلام کرد: با آگاهی خانواده ها و توجه آنان به هشدارهای ناجا در مورد پیامدهای خطرناک سوختگی و سوانح در سال های گذشته و مراقبت و همراهی مردم با نیروی انتظامی شاهد آرامش بسیار خوب و قابل توجه و نبود تلفات جانی و اقتصادی در چهارشنبه آخر سال سال جاری بودیم.

فرمانده انتظامی خلخال با تبریک پیشاپیش سال نو به مردم این شهرستان اظهارداشت: پلیس در سال نو در خدمت شهفرایندان در جهت نظم بخشی و ایجاد آرامش در سطح جامعه است و تمامی همکاران به صورت شبانه روزی در تعطیلات نوروز به مردم خدمت خواهند کرد.

سرهنگ موسوی با تاکید بر توجه مردم به توصیه های ایمنی در تعطیلات نوروز و توجه به هشدارهای مربوط به پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا گفت: همکاران انتظامی با همکاری مردم در عید نوروز ضمن توجه به پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ،تمام کوشش خود را برای رفاه، آسایش و امنیت مردم به کار خواهند گرفت و امیدواریم مردم نیز با توجه به شعار در خانه بمانیم با پرهیز ار رفتن به میهمانی و یا دعوت از میهمان به خانه خود سالیخوش برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78096

به "خبرنگاران همکاری مردم خلخال با پلیس قابل تقدیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همکاری مردم خلخال با پلیس قابل تقدیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید