دستگاهی که میزان جلوگیری از انتشار دی اکسید کربن را به دوچرخه سواران اعلام می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، SmartHalo به تازگی گجتی را ارائه نموده که به دوچرخه سواران این امکان را می دهد تا بدانند با دوچرخه سواری خود چه میزان از انتشار دی اکسیدکربن هوا جلوگیری نموده اند.

دستگاهی که میزان جلوگیری از انتشار دی اکسید کربن را به دوچرخه سواران اعلام می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، در سال 2015 گجتی به نام SmartHalo برای مسیریابی دوچرخه سواران ارائه شد اما این وسیله جانبی از سیستم مسیریاب پیشرفته ای برخودار نبود و طراحی ساده ای داشت؛ اکنون نسخه جدید این گجت با نام 2 SmartHalo ارائه شده است.

براساس گزارش نیواطلس، 2 SmartHalo، دستگاهی به شکل یک دایره کوچک است که در مرکز دسته فرمان دوچرخه قرار می گیرد و چراغ های رنگی بر روی آن قرار گرفته است. این چراغ ها با فراوری سیگنال هایی به دوچرخه سوار یاری می نماید تا مقصد خود را پیدا کند.

طبق این گزارش، این گجت، اطلاعات مسیریابی دقیق تری را در اختیار کاربر قرار می دهد و همچنین هشدارهای آب و هوایی را نیز اعلام می نماید. از طرفی این ابزار به شما این امکان را می دهد تا بدانید که با دوچرخه سواری خود چه میزان از انتشار دی اکسید کربن در هوا جلوگیری نموده اید.

همچنین سازندگان این گجت، یک صفحه نمایش 1.5 اینچی ال ای دی را در مرکز این دستگاه قرار دادند تا به وسیله آن اطلاعاتی را به نمایش بگذارند؛ این اطلاعات می تواند سرعت دوچرخه سوار، میزان سوزاندن کالری، مسافت و زمان طی شده تا مقصد و اعلان های پیغام های گوشی تلفن همراه باشد.

از دیگر امکانات این گجت می توان به سیستم زنگ هشدار و چراغ 250 لومنی که در جلوی این دستگاه قرار گرفته است، اشاره نمود. اگر کسی بخواهد دوچرخه شما را بدزدد سیستم هشدار 100 دسی بلی آن فعال می گردد.

انتهای پیغام/

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25958

به "دستگاهی که میزان جلوگیری از انتشار دی اکسید کربن را به دوچرخه سواران اعلام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاهی که میزان جلوگیری از انتشار دی اکسید کربن را به دوچرخه سواران اعلام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید