دمای تهران فردا به 40 درجه می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی، درباره آخرین شرایط هوای کشور گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی، امشب در بعضی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، همدان، لرستان، ارتفاعات چهار محال و بختیاری و جنوب غرب اصفهان، شرق کهگیلویه و بویر احمد، فارس، هرمزگان، جنوب استان های کرمان و سیستان و بلوچستان و ارتفاعات استان های مازندران، قزوین، البرز، تهران رشد ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

دمای تهران فردا به 40 درجه می رسد

او ادامه داد: همین شرایط، فردا چهارشنبه در بعضی منطقه ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، ارتفاعات جنوب غرب و شرق کهگیلویه و بویر احمد، فارس، هرمزگان، جنوب استان های کرمان و سیستان و بلوچستان و ارتفاعات استان های قزوین، البرز و تهران رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: پنجشنبه، آدینه و شنبه در بعضی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، فارس، هرمزگان، جنوب استان های سیستان و بلوچستان و کرمان رشد ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

رفیعی تاکید نمود: طی پنج روز آینده در بعضی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید رخ می دهد که گاهی با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود. در این مدت شرق دریای عمان هم مواج است.

کارشناس هواشناسی بیان نمود: آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران 40 درجه و کم ترین آن 27 درجه است.

باشگاه خبرنگاران

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 154780

به "دمای تهران فردا به 40 درجه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای تهران فردا به 40 درجه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید