راهنمای خرید پرایمر آرایشی

به گزارش مجله سرگرمی، استفاده از یک پرایمر مناسب قبل از آرایش می تواند در فونداسیون گریم و آرایش شما باعث ایجاد تفاوت های چشمگیری گردد. بنابراین چگونه می توان خرید پرایمر آرایشی مناسب را انتخاب کرد؟

راهنمای خرید پرایمر آرایشی

در اولین وهله باید نوع پوست خود را معین کنید. به محض این مساله برایتان تعیین شد، مناسب ترین خرید لوازم آرایشی برای شما آسان تر خواهد بود.

ضمناً شما باید بفهمید که پوست شما با هر فونداسیون چه واکنشی نشان می دهد. آیا پوست شما باعث می گردد که فونداسیون آرایش در صورت شما پوسته پوسته گردد (پوست خشک)؟ آیا فونداسیون آرایش، بعد از چند ساعت (پوست چرب) در صورت شما آب می گردد؟ آیا پوست قرمزی دارید (پوست حساس)؟

مشاهده قیمت پرایمر آرایشی

انتخاب بهترین خرید پرایمر

پوست هر یک از ما مسائل خاص خود را دارید. پوست بعضی از ما احتیاج به آبرسانی بیشتری دارد در حالی که پوست بعضی دیگر باید کمی مات تر به نظر بیاید. به همین جهت ضروری است که شما یک پرایمر مناسب با نوع پوست خود پیدا کنید.

  • پوست خشک: اگر پوست خشکی دارید؛ باید از محصولی بهره ببرید که پوست شما را مرطوب کند. سعی کنید به دنبال یک ماده آرایشی باشید که دارای بافتی خامه ای و در عین حال سبک باشد.
  • پوست طبیعی: اگر پوست نرمالی دارید خبر خوب این است که شما نگران خشک یا بیش از حد چرب شدن پوست و عظیم یا خیلی کوچک بودن منافذ پوست نیستید. خبر بد این است که در خصوص پرایمر های آرایشی، گزینه های زیادی را پیش رو ندارید و تنها از برندهای خاصی می توانید برای فونداسیون آرایش خود بهره ببرید.
  • پوست چرب: پوست روغنی به محصولی احتیاج دارد که دارای اثرات مات کنندگی باشد. پوست چرب با منافذ عظیم و آکنه همراه است. در این مورد می توانید به دنبال پرایمری باشید که دارای مواد ضد آکنه ای مانند اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک باشند.

خرید پرایمر آرایشی

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109492

به "راهنمای خرید پرایمر آرایشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید پرایمر آرایشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید