ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد. نخستین هدفون های تماما بی سیم Hammerhead ریزر سال 2019 به بازار عرضه شدند و به دلیل تاخیر کم در موبایل های گیمینگ به سرعت محبوبیت خوبی بین کاربران پیدا کردند.

ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،ریزر نسل دوم هدفون های بی سیم Hammerhead خود را با قیمت 199.99 دلار به بازار عرضه نموده است که از حذف نویز فعال بهره می برند و دارای گواهینامه صوتی THX هستند.

ریزر در بیانیه مطبوعاتی خود گفت که هدفون های جدید از حذف نویز ANC هیبریدی بهره می برند که با ساطع کردن همزمان امواج صوتی معکوس، نویز بیرونی و نویز داخلی ناخواسته را حذف نمایند.

از سوی دیگر، هدفون های جدید از طراحی مناسبی برخوردار هستند و به شکل مناسبی در گوش جای می گیرند که همین طراحی به کاهش نویز بیرون یاری می نماید. محصول جدید ریزر دارای حالت quick attention است. وقتی این حالت فعال باشد کاربر به راحتی می تواند صدای محیط اطراف را بشنود.

به همراه سری متصل به هدفون، شش جفت سری سیلیکونی دیگر در جعبه محصول قرار داده شده است تا کاربر به انتخاب خود بتواند سری مورد نظر را برای هدفون انتخاب کند.

نسخه پرو هدفون تماما بی سیم Hammerhead با استاندارد IPX4 در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است. کاربران می توانند به مدت 4 ساعت به صورت پیوسته با این هدفون موسیقی گوش بدهند که حدود یک ساعت کمتر از محصولاتی مانند ایرپادز پرو و بوز QuietComfort است. شارژدهی ایرباد جدید با درنظرگرفتن کیس به 20 ساعت می رسد.

سری های هدفون 10 میلی متری است و با حالت Game Mode تاخیر را به نصف تاخیر سایر هدفون های بی سیم می رساند که از کدک های SBC/AAC پشتیبانی می نمایند.

البته هدفون ریزر تنها محصول بازار نیست که دارای حالت تاخیر کم است. سامسونگ و وان پلاس نیز دارای حالت کاهش تاخیر صوتی برای گیمینگ هستند. البته باید گوشی و هدفون این دو برند با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 125392

به "ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزر از هدفون توگوشی کاملا بی سیم Hammerhead پرو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید