ماجرای فروش سوسیس توسط فولکس واگن چیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، فولکس واگن یکی از بزرگ ترین خودروسازان دنیا است و خودروهای پرفروشی را در سبد محصولاتش جای داده است. فولکس واگن گلف، بیتل یا فولکس واگن ترانسپورتر از جمله پرفروش ترین اتومبیل های این شرکت و بازار دنیای هستند. با این وجود هیچ کدام از این خودروها پرفروش ترین محصول این شرکت نیستند.

ماجرای فروش سوسیس توسط فولکس واگن چیست؟

سوسیس فولکس واگن در سال 2019 پیروز شد این عنوان را به خود اختصاص دهد. فولکس واگن از سال 1970 فراوری سوسیس مخصوص خودش را در کارخانه اش واقع در وولفسبورگ آلمان شروع کرد. بیشتر این سوسیس ها برای غذای کارکنان یا به عنوان پذیرایی در نمایندگی های شرکت مورد استفاده قرار می گیرند. مقداری از آن ها نیز به بازار عرضه شده و به فروش می رسد.

سطح فراوری سوسیس فولکس واگن بسیار بالاست. این شرکت سال گذشته میلادی مجموعا شش میلیون و دویست هزار دستگاه خودرو در تمامی کارخانه های خودش به فراوری رساند. در همین حال فراوری سوسیس در کارخانه این شرکت واقع در وولفسبورگ به تنهایی شش میلیون و هشتصد هزار عدد بود.

سوسیس های خوشمزه و مقرون به صرفه فولکس واگن

اما علت اصلی فراوری این فرآورده گوشتی توسط فولکس واگن چیست؟ داس متحرک آلمانی از سال 1930 فراوری غذا برای کارکنان خودش را شروع نمود و از سال 1973 سوسیس را به خط فراوری اغذیه خود اضافه نمود. فراوری و مصرف این سوسیس ها برای فولکس واگن بسیار مقرون به صرفه بود و کارکنان نیز استقبال خوبی از این محصول گوشتی کردند. به همین دلیل فولکس واگن تصمیم گرفت فروش این محصول غذایی را در بازار شروع کند.

این کارخانه شهرت مناسبی برای خود دست و پا نموده و حتی در قسمتی از برنامه گرندتور نیز به آن پرداخته شده است. در این قسمت ریچارد هموند، یکی از مجریان برنامه کارخانه فراوری سوسیس فولکس واگن را مورد آنالیز قرار داده و فرآیند فراوری سوسیس ها را با رویه فراوری خودروها مقایسه کرد. در این برنامه مصاحبه ای نیز با سیگرید واینمن صورت گرفت. وی در شروع فعالیتش در فولکس واگن به دوخت روکش جایگاه خودروها اشتغال داشت و سپس به کارخانه وولفسبورگ منتقل شد.

نکته جالب تری در مورد سوسیس فولکس واگن نیز وجود دارد. این شرکت سوسیس های خود را وارد بخش قطعات خود نموده و بنابراین مشتریان می توانند حین جستجو برای قطعات یدکی خودروهای فولکس واگن، با انتخاب قطعه شماره 500 398 199 گرسنگی خود را رفع نمایند.

منبع: MOTOR1

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68038

به "ماجرای فروش سوسیس توسط فولکس واگن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای فروش سوسیس توسط فولکس واگن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید