مسابقات رالی خانوادگی جام ورزش و خانواده برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، رالی خانوادگی جام ورزش و خانواده را در راستا استان البرز به مازندران برگزار می نماید.

مسابقات رالی خانوادگی جام ورزش و خانواده برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، این رالی روز 26 مهر 97 در راستای توسعه ورزش های همگانی و نهادینه کردن ورزش در کانون خانواده ها از مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز شروع می گردد.

اردشیر درویشی مدیرحوزه اتومبیل رانی و امداد خودرو کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در این خصوص گفت: شرکت نمایندگان پس از طی جهت کرج- جاده چالوس- کندوان و مرزن آباد به سنگ سر خواهندرسید و در مجتمع فرهنگی ورزشی توسکا اقامت خواهند داشت.

او با بیان اینکه این رالی به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می گردد، گفت: هدف از برگزاری رالی جام ورزش و خانواده ایجاد انگیزه برای حضور تمامی اقشار جامعه در فعالیت های ورزشی است. در این راستا ورزش های گروهی با توجه به ایجاد همدلی در اولویت قرار دارند.

درویشی اضافه کرد: شرکت نمایندگان در رالی های خانوادگی بدون هیچ محدودیت سنی می توانند فارغ از دغدغه های روزمره، سفری آسان و شادی بخش را در کنار خانواده خود تجربه نمایند.

او اظهار داشت: رالی خانوادگی جام ورزش و خانواده 27 مهر ماه به انتها می رسد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40538

به "مسابقات رالی خانوادگی جام ورزش و خانواده برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات رالی خانوادگی جام ورزش و خانواده برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید