مسابقه نویسندگی اینترنتی برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، جمعی از روزنامه نگاران به منظور توسعه محتوای فضاهای وب اقدام به برگزاری مسابقه ای با موضوع آزاد کردند.

مسابقه نویسندگی اینترنتی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، مسابقه موضوع آزاد برای نویسندگی در وب ایده ای است که جمعی از روزنامه نگاران به منظور توسعه و رونق محتوای این فضا فراهم دیده اند.

برای شرکت در این مسابقه کافی است یک مقاله یا یک متن یا یک نقد یا یک معرفی یا هر نوع نوشته دیگری را که برای انتشار در اینترنت مناسب می دانید و خودتان نوشته اید و قبلاٌ هم در جایی منتشر نشده به آدرس [email protected] بفرستید.

مهلت ارسال آثار تا آخر اسفند 1395 است و فهرست آثار منتخب در فروردین 1396 اعلام می گردد. پس از آنالیز آثار توسط داوران مسابقه که جمعی از ژورنالیست ها و نویسندگان هستند، (شیوا مقانلو و اکبر هاشمی، سیامک رحمانی، عرفان خسروی و سروش روحبخش)، اثر برگزیده نهایی نیز در اردیبهشت 1396 معرفی خواهد شد.آنالیز آثار ارسالی بر اساس معیارهای نویسندگی وب و میزان جذابیت متون برای انتشار در اینترنت صورت خواهد گرفت.

علاوه بر جایزه ای که از طرف گروه گردشگری مارکوپولو برای نفر برگزیده در نظر گرفته شده است، به نویسندگان آثار برگزیده و به تمامی کسانی که در مسابقه شرکت نموده اند هم هدایایی تعلق می گیرد.

بر اساس این خبر، برگزیده نهایی این مسابقه به تور مسافرتی اعزام خواهد شد و محصلین و دانشجویان در بخش جنبی نیم سکه بهار آزادی دریافت خواهند کرد.

همچنین اپلیکیشن فیدیبو به نویسنده اثر برگزیده و 10 نویسنده منتخب کارت خرید کتاب الکترونیک اهدا خواهد نمود.

برای آگاهی از معیارهای داوری و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از صفحه رسمی مسابقه به آدرس/https://www.mozooazad.com/Mosabeghe/1 دیدن کنید.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73790

به "مسابقه نویسندگی اینترنتی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه نویسندگی اینترنتی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید